welke symptomen hebben jullie?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Elena, Sep 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi zoe!
    nee ik heb gene vertrouwen meer, ik heb gisteren nog x getest met ochtend urine ik zag gelijk een 2de streepje maar die bleef grijs!
    dus smiddags nog x gedaan maar die was harstikke negatief alle testen waren van matcare vind het zo vreemd dit heb ik nog nooit gehad
    dus ik ga ervan uit ik gewoon ongi word :(

2. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

Sep 3, 2007
    551
    2
    16
    Mama2801

Wat raar die uikomst van die testen?
    Ja dan maar een paar dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent dan maar nog een keer testen.

Ik heb gister een test gedaan maar was negatief. Vanaf vanmorgen heb ik zware krampen in mijn onderbuik. Ik heb mijn vriend huilend van de pijn gevraagd om een pijnstiller te halen.
    had het idee elk moment ongi te worden maar tot nu toe helemaal niets.

Ik ga proberen een paar dagen te wachten voor ik weer ga testen vrees dat ik vandaag of morgen toch ongi ben.

Nou meiden allemaal sterkte met wachten en wachten en wachten. En al die onzekerheid.

Liefs Zoe

3. mama2801

mama2801 Niet meer actief

HOI DAMES
    IK GA OVER PAAR DAGEN PAS WEER TESTEN MAAR DAN HAAL; IK FF TEST IN WINKLE ALS IK OVERTIJD RAAK NATUURLIJK...

4. bimba

bimba Lid

Sep 6, 2007
    51
    0
    0
    h@i iedereen

heeft er ook iemand last van een snelle rikketik? :(
    of zou dat van de zenuwen komen?

salut bimba

5. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Hallo,

Ik had dus een vraagje...? In het begin van deze maand, na mijn ovulatie kwam er een grote slijmprop uit mijn vagina. ik weet nog niet of ik zwanger ben maar wat zou het kunnen zijn. Is het normaal? Ik heb in mijn vruchtbare periode altijd een beetje slijm maar dit keer kwam het er helemaal uit (een grote prop) en daarna gewoon helemaal geen slijm meer. Ook heel weinig afscheiding. Ik heb wel allerlei andere symtomen zoals duizelig soms misselijk, gevoelige tepels, vaker plassen, kramp dus voor mij even afwachten. Ik vraag me dus alleen af wat het zou kunnen zijn die slijmprop. Heeft iemand hier dat ook gehad of alleen ik haha

Alvast bedankt

6. Anique

Anique Niet meer actief

Mijn symptomen zijn vooral misselijkheid en een beetje duizeligheid en gevoelige opgezette borsten en tepels. En heel veel dingen niet meer lekker vinden en alles ruikt ook anders.. sterker.

7. Heleentje

Heleentje Nieuw lid

Sep 9, 2007
    2
    0
    0
    Limburg
    Vier dagen geleden was mijn eisprong, het rare is dat ik nu zeer pijnlijke borsten heb, alsof er een verzwaarde ping pongbal in zit.Ik kan tijdens het boodschappen doen heerlijk huilen heb ik gemerkt, en dan die moodswings :oops: Verbeelding of eindelijk raak?!Ben al 2 jaar van de pil af. groetjes Heleen

8. Cynthia26

Cynthia26 Lid

Jun 6, 2007
    69
    0
    0
    Ik had een vraagje? Vanaf wanneer ga je ontpillen als je gestopt bent met de pil? Duurt dat eventjes of is dat gelijk een week erna bijvoorbeeld?

Ik heb ontzettend pijnlijke borsten en mijn tepels zijn zo gevoelig dat ik mijn BH niet aan kan houden, zelfs kleren doen zeer op mijn bortsen (maar ja je moet toch wat aan he hihi). Als mijn cyclus klopt heb ik van de week mijn eisprong gehad en we hebben om de dag geklust, ik verlies veel slijm en heb het koud en dan weer warm.
    Wat zou het zijn?

gr Cynthia

9. Zwemmertje

May 3, 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben erg moe, heb gevoelige borsten en tepels, soms misselijk gevoel en af en toe zeurende lage rugpijn

10. mama van justin

mama van justin Actief lid

Jul 25, 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    --------------------------------------------------------------------------------

hallo dames ik ben nu 20dagen overtyd heb 24juli mijn spiraaltje laten verwijderen dag der na gelijk ongi 5dagen lang redelijk normaal en nu nog steeds geen duivels te bekenen en ook niet zwanger wie kan mij hier mee helpen wie heeft dit nog meer gehad help wat is dit

11. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0

dat heb ik nou ook! die gevoelige tepels als de douchestraal erop komt, beetje branderig gevoel ofzo! net of er allemaal kleine beestjes in bijten :oops:

12. mama van justin

Jul 25, 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    ik hoop dat je zwanger bent meid wordt het jou eerste of 2de kindje ik wil ook graag zwanger worden ben er niet zo mee bezig maar we willen wel een 2de mijn zoontje is nu 15mnd we willen graag nog een x nu hopen op mijn ongi! dan kunnen we ook verder we weten nu niet waar we aan toe zijn morgen maar naar de dokter hoop dat hij mij meer kan vertellen

13. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi!

De eerste symptomen uit mijn vorige twee zwangerschappen waren: gevoelige borsten, ze deden zelfs pijn als ik de trap af liep, gevoelige blaas, steeds kleine beetjes plassen.. Kwaaltjes kun je overigens pas krijgen na je innestelling.. Later kwam daar moeheid, misselijk zijn, en versnelde hartslag bij.
    Ik heb nu alleen gevoelige borsten, maar heb verder geen enkel ander kwaaltje, ik ben benieuwd.

Mama van justin, kijk eens naar mijn banner.. Ik heb dan wel PCO maar soms kan een cyclus langer duren en krijg je later een eisprong. Officieel zou ik nu ook al 27 dagen ofzo overtijd zijn.
    Succes!

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hallo meiden,

Ik had pas zwangerschapsverschijnselen na de innesteling.
    Ik weet nu achteraf dat het dat was. Ik verloor een beetje roze bloed.
    Ik dacht dat ik ongi moest worden, maar de dag erna deden mijn borsten ontzettend zeer, werd ik heel erg moe, veel trek en vaak plassen.
    We hebben een test gedaan toen ik 6 dagen over tijd was en die was binnen 1 seconde duidelijk: zwanger!

Nu ben ik alweer een paar weken verder en heb ik last van opstipatie gehad. Bij mij werkt het als ik 's ochtends een beker lauw water drink.
    Heb er nu niet meer zoveel last van. En veel (gele) kiwi's eten. De gele zijn lekkerder en krijgen minder mensen last van wondjes in de mond.
    En af en toe een gedroogde of gewone pruim.
    Wat je niet moet doen is witbrood eten, 1 hap is al genoeg voor opstipatie, en bananen ook niet.
    Veel vezels eten en bruin brood, dan komt het helemaal goed.

En nog een tip tegen een ander kwaaltje: misselijkheid.
    Ik kreeg de tip van mijn zus: PreggiePops
    Ze komen uit Amerika en zijn lollys die helpen tegen de misselijkheid.
    www.bellypops.nl

En verder succes met alle kwaaltjes meiden!

15. mama van justin

Jul 25, 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    ik ben vandaag bij de dokter geweest niet zwanger heb normaal niet zo,n lange cyclus kan komen van het spiraaltje ik hoor om 2uur meer wat er dan gaat gebeuren

16. sunny85

sunny85 Actief lid

Aug 25, 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    sterkte meid ik ben benieuwd en vind t wel heel vreemd dat je cyclus zolang duurt misschien sla je een keer over? doordat t spiraaltje is verwijdert?

17. mama van justin

Jul 25, 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    heb met de dokter gebeld het kan wel 3mnd duren voordat ik mijn cyclus weer heb balen ja is niet anders ga zo lekker sporten

18. sunny85

sunny85 Actief lid

Aug 25, 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    och jee dat is indd flink balen zeg. Nou meid ik zou zeggen sportse even wat anders aan je hoofd.

19. Marylucy

Marylucy Lid

Sep 10, 2007
    31
    0
    0
    Hallo Dames,

Heerlijk dit te lezen..... ik denk al een week dat ik gek aan t worden ben.
    Nu ik de eerste schok van het rekenfoutje boven ben, valt me vanalles aan mn lichaam op. Mn buik is een beetje opgezwollen, aderen over mn borsten, misselijk, witte vloed en buikkramp en een beetje prikkelbaar.
    Ik moet volgende week pas ongesteld worden dus zeker- weten doe ik het niet. Heb op Inet een test gevonden waarbij het mogelijk is 6 dagen voor de datum te testen. Medcare.... hebben jullie ervaring met deze test?
    Al was dit totaal niet in de planning loop ik met mn hoofd in de wolken..... ik hoop zo dat dit niet een gewoon griepje is!

Succes voor iedereen!

20. sunny85

sunny85 Actief lid

Aug 25, 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    wie hebben er meer last van zuurbranden? heb dr steeds last van

Share This Page