welke symptomen hebben jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elena, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Iemand?

2. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Sunny, Yep t hele pakketje.... Brandend maagzuur, boeren, misselijk, scheetjes en opgezette buik ( en maag).
    Weet nog niets zeker dus kan ook een griepje zijn.
    Heb geen last van pijnlijke borsten. Heb al aantal jaartjes plastic tietjes ;) siliconen borsten..... iemand ervaring? Klopt t dat je dan juist niets voelt?

Gek van die onzekerheid!
    ( sorry, ik weet dat veel meiden al lang "bezig" zijn dus heb eigenlijk t recht niet te klagen!)

3. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hahahhaa plastic tietjes hihihihihi. kan me voorstellen dat je dan niks voelt hehe :p wanneer kun je testen. owjah en niet iedereen heeft laast van de boobs hoor, ik eerst ook niet maar nu heb ik al bijna een week last van mijn tepels mijn vriend mag dr nie aankomen haha dat doet zeer

4. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Officieel testen kan pas volgende week. Heb op Inet een test besteld waarbij testen tot 6 dagen voor periode mogelijk is.... dat is morgen!
    Ik weet dat ik niet te enthousiast moet zijn maar kan haast niet wachten.

Hoe ver ben jij?

5. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nou je ziet t wel ben 13 dagen over tijd :( dus ja ga t weekend weer een testje halen denk ik. we zien t wel

6. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Bleeh ben misselijk, waarschijnlijk door te veel koekies te hebben gegeten hahaha

Durf iig verlopig nog niet te testen, want ik heb al veels te veel negatieve liggen :( Zal vandaag of morgen wel :evil: worden helaas...

Ik heb alleen op het moment z`n opgeblazen buik, zijn er nog meer mensen die hier last van hebben :(:

Liefs Elena...

7. mama van justin

mama van justin Actief lid

25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    en ik wil graag ongi worden kan wel 3 mnd duren mag nog geen clomid gebruiken

8. bimba

bimba Lid

6 sep 2007
    51
    0
    0
    @ marylucy

ik heb ook "plastic tietjes" en heb weinig gevoel in vooral m`n tepels
    heb vorig jaar 12wkn zwangerschap gehad en pas na 7weken begonnen ze strakker te staan dat je de aders beter ging zien vooraf heb ik er eigenlijk niets anders aan gevoeld.
    wel werden al vrij snel m`n tepels donkerder week na nod ongeveer

groetjes bimba

9. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Marylucy,

Waar heb je die test besteld dan?
    Ik hoop dat je roze test morgen; veel succes!

Eigenlijk moet ik nog wachten tot donderdag om te testen, maar ik denk dat ik morgen toch maar eens test. Ik word gek van het wachten! Heb Etos-testen; iemand hier ervaring mee?

Heb sinds een paar dagen veel last van mijn buik; krampen, steken en 'naaldenprikjes' rond mijn navel. Last van pijnlijke tepels en veel meer afscheiding dan normaal.. Zou 't?

Succes allemaal
    xx

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hallo meiden, veel meiden zitten in een spannende periode komt de ongesteldheid of blijft het uit. Heb ik nou zwangerschapssymptomen of beeld ik het me in...
    In de periode voordat het bij ons lukte, ben ik daar ook erg mee bezig geweest. Ik dacht elke maand al na mijn eisprong iets te voelen maar telkens werd ik ongesteld. Afgelopen maand was ik door de vakantie een beetje de tel kwijt en na mijn vakantie dacht ik dat ik eigenlijk wel ongesteld had moeten worden. Ik had precies dezelfde klachtjes als wanneer ik ongesteld wordt dus echt geen bijzonderheden. Mijn einige aanwzijzing was een hoge temperatuur normaal 36.6 en toen 37.2. We hebben een testje gewaagd en het was raak. Mijn symptomen zijn pas na de test gekomen.
    Er zijn echt veel vrouwen die geen klachten hebben voor hun NOD dus staar je daar niet op blind!

11. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Zucht.... zojuist de test gedaan.... negatief!
    Weet dat ik me er niet blind op moet staren ( 6 dagen voor nod) maar voel me er toch vervelend bij. Zeer dubbel gevoel, was nl niet de planning maar sinds ik ben gaan rekenen en misselijk werd wil ik eigenlijk niets liever! We hebben dan ook besloten dat als t nu niets is we doorgaan tot het wel raak is :)
    Roosje75
    www.matcare.nl heb ik de test besteld. Volgende dag al in huis en voor een leuke prijs.

Bimba, thanks, Ik heb nu ( 6 dagen voor nod) wel donkere aderen over mn linkerborst. Strak staan ze altijd al bij me :) Heb heel enthousiast een groot maatje gekozen maar blijf er altijd wel last van hebben ( nu al 10 jaar) Tepels lijken deze week zachter.... al word ik er gek van.. voel ik nu iets of wil ik graag iest voelen?

12. mama van justin

25 jul 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    ik vind het vreemd dat somige meiden voor hun nod gaan testen dat is alleen maar geld verspiling vind ik als je zwanger bent verandert dat tog niet ik ben nu 22dagen overtyd test nog negatief focus me ook niet op dat ik zwanger ben denk dat het puur ligt aan het verwijderen van het spiraaltje mijn duivels zullen ook binnen kort wel komen heeft ff tyd nogig eerst deed mijn spiraaltje dat alles schoon houden en nu moet mijn lichaam dat zelf weer doen hij moet mijn cyclus weer vinden dat gebeurd ook wel en die 5dagen bloed was geen ongi bloed zegt mijn huisarts kwam door het verwijderen spiraaltje hopen dat ik snel ongi wordt kunnen we straks naar ronde 1 we w8 wel en alle meiden veel succes

13. Milla

Milla Niet meer actief

Ik vind het absoluut geen geld verspilling! Als je zo nieuwsgierig bent waarom niet? Bij mijn oudste dochter testte ik 5 dagen voor NOD en precies 9 DPO positief! Ik ben blij dat ik niet nog 5 dagen onzeker heb hoeven zijn.. Bovendien was het toen een zwaar traject met medicijnen. Ik was blij dat het niet nog een keer nodig was.

MaryLucy herkenbaar hoor, ik had gister op 6 dagen voor NOD ook negatief. Echt te vroeg dus, maar zegt nog niks over dat je niet zwanger bent. Gewoon over een paar dagen nogmaals proberen, ik probeer het vanavond nog een keer.. op www.twoweekswait.com kun je vanalles vinden over testen voor NOD, succes!

14. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    @ Milla

Thanks! Idd misschien geldverspilling... matcare gaf duidelijk aan dat testen 6 dagen voor nod mogelijk is, dan lukt t me echt niet om mezelf nog in bedwang te houden hoor ;)
    Ik voel me nu wel een beetje verdrietig dus in dat geval was het misschien beter om nog even af te wachten.... eigenwijs als ik ben.... probeer ik t gewoon donderdag nog een :D

15. mama van justin

25 jul 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    6dagen voor de nod je hcg kan ook wel 4weken na je nod in je bloedkomen waarom test iedereen voor hun nod een enkele heeft een positief gestest nu denkt iedereen dat ze dat kunnen ik test baltyd als ik overtyd ben

16. Milla

Milla Niet meer actief

Er zijn gelukkig heel veel vrouwen die wel positief testen voor hun NOD.. En als we dat graag doen, nou en? Dat moeten we toch zelf weten.. Ik vind het ook prima dat jij test na jou NOD. Laat ons toch...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weet je het nadeel met posi testen voor je nod dat het nog verkeerd kan gaan
    want vaak is er wel een bevruchting maar wordt het afgebroken
    Dus daarom stom om eerder te testen
    niet lullig bedoeld maar gewoon een stukje om jullie voor te waarschuwen

18. mama van justin

25 jul 2007
    117
    0
    0
    lemmer
    dat vind ik dus ook als het zo is blijft het na je nod ook wel zo

19. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hallo!

Pfff, wat een discussie! Laat iedereen toch lekker testen wanneer ze dat willen.. ;)

Ben zelf ook zo'n muts. Heb vandaag al getest, neg natuurlijk, terwijl mijn nod pas op donderdag is..

Nu heb ik al een paar dagen last van vet haar :oops:
    Ik moet het echt dagelijks wassen, terwijl ik het normaal eens in de twee dagen was.. Verder last van buikkrampen, steken en pijnlijke tepels :oops: en meer afscheiding dan anders.
    Ben mezelf gewoon gek aan het maken... errug, he?

Succes allemaal!

xx
    Roosje

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    En laat ons gewoon zeggen wat wij ervan vinden

Deel Deze Pagina