Ik heb nu precies dezelfde soort zwangerschap als bij onze dochter en nu verwachten wij een zoon. Dus geen pijl op te trekken.
Bij alle zwangerschappen alleen wat sneller moe. Verder nergens last van. Alle keren zelfs dezelfde vorm buik gehad. Toch inmiddels al 2x een jongen en 2x een meid gehad en nu weer een jongen op komst.
- hoofdpijn - misselijk tijdens autoritten - veel (lees HEEL VEEL) trek in fruit - gevoelloze plek in het midden onder me borsten Dit was gelijk na de bevalling weer weg - heel er moe Meisje
Ik heb geen zwangerschapskwalen, maar als ik echo's vergelijk: 1ste: mijn buik werd gebruikt als trampoline, glijbaan, handen en voeten kwamen pijnlijk naar buiten duwen en mijn ribben werden gekneusd. Totaal niet stil te krijgen. Resultaat een meid. 2de: lekker relax, golvend Door mijn buik heen. Resultaat een jongen. 3de: wederom stuiter de stuiter, van links naar rechts, van boven naar beneden. Handen en voeten moesten ook pijnlijk naar buiten. Resultaat een meid En nu de 4de: stuiter de stuiter, beweegt alle kanten op. Dus we denken een meid
eerste zwangerschap : metaalsmaak, pijnlijke borsten en veel plassen. Gevoel zei meisje en dat was het ook tweede zwangerschap : weinig klachtjes, alleen op 6 weken mijn haar echt Alyssa Milano kort laten knippen en toen wist ik : dit is een jongen. Nu derde zwangerschap : vooral bandenpijn, veel plassen, moe, pijnlijke borsten en tot hiertoe geen echt gevoel
1ste zwangerschap alleen op het einde maagzuur. Geen vlekje pukkeltje te bekennen. Jongen 2de zwangerschap 9 maanden misselijk en overgeven. Veel vlekjes en pukkeltjes. meisje 3de zwangerschap tot op heden nog steeds elke morgen overgeven en als ik op mijn rechterzij lig maagzuur. Veel vlekjes en pukkeltjes meisje