welke symptomen meisje/jongen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nicole1987, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik heb nu precies dezelfde soort zwangerschap als bij onze dochter en nu verwachten wij een zoon. Dus geen pijl op te trekken.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Bij alle zwangerschappen alleen wat sneller moe. Verder nergens last van.
    Alle keren zelfs dezelfde vorm buik gehad.
    Toch inmiddels al 2x een jongen en 2x een meid gehad en nu weer een jongen op komst.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

- hoofdpijn
    - misselijk tijdens autoritten
    - veel (lees HEEL VEEL) trek in fruit
    - gevoelloze plek in het midden onder me borsten
    Dit was gelijk na de bevalling weer weg
    - heel er moe

Meisje :D

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb geen zwangerschapskwalen, maar als ik echo's vergelijk:

1ste: mijn buik werd gebruikt als trampoline, glijbaan, handen en voeten kwamen pijnlijk naar buiten duwen en mijn ribben werden gekneusd. Totaal niet stil te krijgen. Resultaat een meid.
    2de: lekker relax, golvend Door mijn buik heen. Resultaat een jongen.
    3de: wederom stuiter de stuiter, van links naar rechts, van boven naar beneden. Handen en voeten moesten ook pijnlijk naar buiten. Resultaat een meid

En nu de 4de: stuiter de stuiter, beweegt alle kanten op. Dus we denken een meid :D:D:D

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    eerste zwangerschap : metaalsmaak, pijnlijke borsten en veel plassen. Gevoel zei meisje en dat was het ook

tweede zwangerschap : weinig klachtjes, alleen op 6 weken mijn haar echt Alyssa Milano kort laten knippen en toen wist ik : dit is een jongen.

Nu derde zwangerschap : vooral bandenpijn, veel plassen, moe, pijnlijke borsten en tot hiertoe geen echt gevoel

6. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    1ste zwangerschap alleen op het einde maagzuur. Geen vlekje pukkeltje te bekennen. Jongen
    2de zwangerschap 9 maanden misselijk en overgeven. Veel vlekjes en pukkeltjes. meisje
    3de zwangerschap tot op heden nog steeds elke morgen overgeven en als ik op mijn rechterzij lig maagzuur. Veel vlekjes en pukkeltjes meisje

Deel Deze Pagina