Weer cyclusdag 38 en nog geen eisprong grrr .. ik hou het voor bekeken met ovulatietesten. 28 januari eindelijk weer een afspraak met de gynaecoloog en dan waarschijnlijk starten met clomid. Wie heeft er ervaring met clomid? helpt het om de eisprong op te wekken? op welke cyclusdag hebben jullie je eisprong met clomid? heb je veel bijwerkingen? ben je al eens zwanger geraakt met clomid, ging het snel? [IMG] Heb in oktober een miskraam gehad, de wens word alleen maar groter en mijn cyclussen worden weer steeds langer zoals voor mijn miskraam (toen was een cyclus van 90 dagen niet uitzonderlijk) Ik hoop dat ik er snel mee mag starten en dat het mijn probleem zal verhelpen want altijd die lange cyclussen met constant donkere ovulatie testen , maar net niet positief .. heb het er wel een beetje mee gehad..
Hey, Ik heb net 2 rondes clomid achter de rug. Eerste keer cyclus van 31 dagen, laatste keer 33 dagen. Voorheen kon ik gerust 3 maanden overslaan. Vandaag helaas ongesteld geworden. Dacht dat het dit keer raak was, maar helaas.. Woensdag weer starten met ronde 3. Ik zie er best tegenop. Eerste keer nergens last van gehad(op de opvliegers na) Laatste keer was ik erg chagerijnig, voelde me door iedereen onbegrepen. Kortom niet te genieten. Waren dus leuke feestdagen Wat heftig bij jou zeg.. Hopelijk snel starten met clomid met een goed eind resultaat!!
Ja, ik hoop dat ik snel mag starten en dat ik dan snel resultaat heb hoop wel dat de bijwerkingen een beetje gaan mee vallen
Positief verhaal: Ik heb 1 ronde clomid 50 mg gebruikt, weinig bijwerkingen, eisprong op dag 15, en zwanger!