Welke symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ladycake, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Allemaal!

Ik vraag me af welke symptomen andere vrouwen hadden rond de 4,5 week zwangerschap.
    Is het psychisch dat ik al dingen merk of kan het echt?
    Zo ben ik bijvoorbeeld:

- heel erg moe
    - af en toe misselijk
    - hele pijnlijke borsten
    - last van mijn onderrug
    - snel een vol gevoel maar wel vaak honger
    - veel plassen
    - af en toe zeurende pijn in onderbuik, beetje steken

2. bama

bama Lid

21 nov 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

ik dacht ik ga maar eens met je mee kletsen!
    ben zelf gestopt met de pil sinds november vorig jaar, in december en maart een mk gehad en nu inmiddels weer 3 dagen overtijd.

heb zelf de volgende symptomen:
    misselijk, met vlagen de hele dag door, kwam vanavond opeens mijn hele maaginhoud voorbij zetten.....
    erg moe
    zere en opgezette borsten
    pijnlijke en ;s avonds opgezette buik

zullen we samen gaan duimen?
    wanneer is je NOD?
    groetjes!

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey leuke reactie. Heb je al getest? Ik heb 4 keer positief getest dus het is echt zo hihi ;) Ik duim mee voor jou!

4. Ram

Ram Lid

8 jun 2011
    29
    0
    0
    Zeeland
    @ ladycake ik had dat ook bij mijn 2 zwangerschappen bij de eerste viel ik zelf flauw!!! Maar de zere borsten, misselijk en het idee dat alles er elk moment uit kan komen en extreem moe kan al heel vroeg in de zwangerschap komen. Zelf heb ik het idee zwanger te zijn maar het is nog te vroeg om te testen kan pas volgende week woensdag:(!! Ik hoop zo dat ik zwanger ben!!

5. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Bah nog ff op je tanden bijten tot volgende week dus...ach voor je het weet is het zover! Ik duim met je mee dat je zwanger bent!
    Toen ik mijn beste vriendin vertelde dat ik zwanger was en zei dat ik al zo moe was kreeg ik te horen: " ach dat zit vast tussen je oren " :S:S Nou sorry maar ik voel me zoals ik me voel toch?

6. Ram

Ram Lid

8 jun 2011
    29
    0
    0
    Zeeland
    oh dat is balen als je beste vriendin je dat verteld!!!! Jij weet zelf het beste hoe je je voelt en iedere zwangerschap is weer anders de ene kan daar eerder last van hebben dan de andere!!! Bedankt voor het duimen! Zodra ik een posi test in handen heb vertel ik het!!

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mijn borsten zijn ook enorm gespannen en gevoelig!
    Verder ben ik 's avonds als ik in bed lig misselijk. Verder (nog) niks eigenlijk.. Voel me super!

8. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi,
    ik was/ben vooral erg opgeblazen. er past maar weinig is haha!
    maar wel vaak honger, en soms zo'n lichte hoofdpijn die je krijgt als je te lang niet hebt gegeten.
    ik heb ook tot een paar dagen terug, steeds wat buikkramp gehad, vooral als ik te snel opstond. dat gaat nu beter.

op dit moment heb ik vooral last van een zenuwachtig gevoel.
    ik ben extreem zenuwachtig voor de tandarts volgende week waar ik een gaatje moet laten vullen. door die zenuwen kan ik bijna niet eten, ben in de diaree en ben aan het afvallen...
    vandaag gaat het iets beter, dus maar wat meer gegeten vandaag. normaal ben ik nooit zo zenuwachtig en zeker niet al een week tevoren...hormonen denk ik! gisteravond kon ik wel janken :(

oh ja, en ik vind het allemaal heel erg spannend om zwanger te zijn! en heel soms denk ik 'wil ik dit wel?' raar eigenlijk als ik me bedenk dat ik dit al jaren héél graag wil!
    dus twijfels...maar ik ben natuurlijk wel heel blij.
    ik heb nog niet het idee op de roze wolk te zitten, want ik voel verder niet veel.

veel succes meiden!

9. bama

bama Lid

21 nov 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een verhalen alweer:) eerst maar even bijgelezen!
    hier helaas niks geworden deze maand, gisteren toch de rode duivels weer op bezoek gekregen!:(
    maar ik zal jullie ervaringen wel blijven volgen hoor! en wie weet kan ik volgende maand aanschuiven!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ow...hier lees ik het al :) Volgens mij heel normaal dat je zo vroeg al allemaal dingen voelt. In je lichaam veranderen dingen a la minute. Dus vooral geen waarde hechten aan de opmerking van je vriendin....heeft ze uberhaupt ervaring met zwanger zijn? En zo ja, dan kan het voor iedereen verschillen.

11. Lien86

Lien86 Lid

7 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo Dames

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben en had de afgelopen dagen deze symptonen:
    - zere borsten (heb ik anders nooit)
    - af en toe vermoeiend gevoel in mijn onderrug
    - menstruatieachtig gevoel in mijn onderbuik (af en toe steken) of als ik mij uitrek of zo, voelt het alsof het trekt...
    - ow ja en niet te vergeten een man die vliegt en rent sinds ik overtijd ben haha :D

12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb die kwaaltjes ook, en ook veel plassen en het is maar een beetje dan

13. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    @ Mamadoe

Bedankt voor je lieve reactie. Ze heeft er wel ervaring mee maar inderdaad, elke zwangerschap is toch anders?? Ik ga echt niet de hele tijd lopen klagen hoor want het is voor een super goed doel maar voel me zoals ik voel en dat kan niemand anders voelen!

@ Allemaal

Bedankt voor de reacties, fijn om te weten dat ik dus niet gek ben dat ik nu al klachten heb ;)

14. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Pfff nou duizeligheid komt er ook bij hoor. Stond zojuist ff lekker onder de douche samen met mijn vriend en word me toch ineens raar...voelde alsof ik ging flauwvallen.

15. Metire

Metire Niet meer actief

ik voelde ook al bij 4 weken veel veranderen in mijn lichaam hoor! veel misselijk, heel moe, super kort lontje (voelde me soms een heks), zere borsten, hoofdpijn, veel plassen enz.. bij mij werd er ook zo gereageerd, het lijkt wel alsof iedereen beter denkt te weten hoe je je hoort te voelen.. maar ik voel wat ik voel en zo is dat! haha

Deel Deze Pagina