Hoi, Herkent iemand van de zwangeren dit. Ben nu 6 weken zwanger en heb sinds een week snachts wanneer ik in bed draai ineens een behoorlijk steek onderin mn buik. Niet bij elke draai maar af en toe schiet het erin zeg maar. Tis ook na een paar seconde weer weg. Waarschijnlijk mn groeiende baarmoeder? gr enne
Ik heb hier ook last van. Ik ben pas 5 weken zwanger en ik durf niet op mn buik te slapen. Krijg ook vaak steken als k me bijvoorbeeld omdraai tijdens het slapen.
Ik denk dat jullie bandenpijn hebben, inderdaad door de groeiende baarmoeder! Met onverwachtse bewegingen kan dat soms nogal steken!
Hier nog 1 die dag heeft.. Bij onverwachte, snelle bewegingen (in bed draaien, of staand overdag) steek rechts of links onder.. Ben nu 6 weken! Lees nu hier dat het niet erg is. Fijn te horen!! Geniet ervan dames..
Ik herken het ook en ben ook 6 weken. Slaap nog wel op mijn buik, dat gaat nog makkelijk. Wel wordt ik elke nacht wel een keer wakker en dat had ik normaal nooit.
Ik heb hier ook last van! Ik dacht dat er iets mis zou zijn, maar heb ook gehoord dat het erbij hoort door een groeiende baarmoeder.
Nou hier nog 1! Ik stond net nogal snel op van de bank en kreeg me toch een flinke steek in mijn lies! Het lijkt inderdaad op bandenpijn. Hoewel ik me kan herinneren dat ik dat bij mijn dochter pas in de laatste maanden had.