Hallo iedereen. Ik ben dinsdag 26w dus bijnnnnaaaa nij het laatste trimester.welke leuke en/of minder leuke symptonen kregen jullie? Of welke gingen juist weg. Ben benieuwd Gr joon
Bekkeninstabiliteit, dikke voet en vingers, urine verlies door bekkeninstabiliteit, steeds vermoeider worden vanaf 30 weken.
Vervelende verschijnselen: -Enorme vingers door vasthouden van vocht. -Lage rugpijn door m'n zit/loophouding, ging dus ook automatisch waggelen (het typische pinguïn loopje). -Sneller vermoeid Leuke verschijnselen: -Korte periode van enorme nesteldrang (is grappig op z'n tijd ) -Duidelijk uitstekende voetjes en handjes van de kleine (vanaf zo'n 36 weken dacht ik)
zere rug/bekken, vocht vasthouden, tintelende handen van het vocht,kramp in mijn benen s nachts, vermoeidheid, oja en totaal niet tegen dewarmte kunnen! Allemaal vervelende dingen hihi
Bekkeninstabiliteit Vocht vasthouden Veel harde buiken en wat voorweeen en indalingssteken Moe En nu sinds een paar dagen last van mn darmen en nu ook mn maag, maar weet niet of dat een virusje is of dat t er ook allemaal bijhoort.
Het scheelt ik zit all 7weken thuis met bekkeninstabiliteit. En de rest ziet er erg vrolijk uit hahahaha bedankt
Heel veel vocht! (Zoveel, dat het soms pijn doet) Benauwdheid (totdat beebje indaalt) Nog meer maagzuur Harde buiken Pijnlijk schaambot Vermoeidheid. Leuke dingen: Nog duidelijker voelen van voetjes, kont etc als ze die "naar buiten" duwt.
Haha, weet wat je te wachten staat!! - Bekkeninstabiliteit en ZW-ischias (al sinds wk 18) - Maagzuur - Misselijkheid - Ontwikkelen van zw-vergiftiging - Vocht vasthouden met deze warmte Leuke dingen: - Dan kom ik toch echt ook alleen uit op de voetjes die af en toe uit mn buik steken - Het eind is in zicht!
-Vocht vasthouden -Veel harde buiken -Extra striae -Slechter slapen Enige leuke is dat je steeds beter gaat voelen hoe de baby ligt en of ie trapt met n voetje of een knietje enzo
Ik mag totaal niet klagen, want voel me echt ontzettend goed! Tot 16 weken was ik echt ontzettend moe, sindsdien is mijn energie weer terug . In het laatste trimester merk ik wel dat traplopen steeds moeizamer gaat, raak er echt van buiten adem. En tijdens liggen duwt de baby soms tegen mijn maag en longen. Ben er niet echt misselijk of benauwd door, maar het voelt wel onprettig. En met dit weer........vocht vasthouden!! Maar das niet zo gek.
Wanneer begint dat laatste trimester eigenlijk?? Ik heb nu ontzettend veel maagzuur.. heb een vies drankje gekregen van de verloskundige, echt, net of je lijm drinkt, maar ik kom er de nacht wel weer mee door. Overdag probeer ik het bij rennies te houden, en bij erg veel last het drankje... Ik heb gelukkig nog geen olifantspootjes maarja, wat niet is.....
vanaf week 27 dacht ik... laatste 3 maanden.. ik heb nergens last van, ook van de hitte niet.. *ff afkloppen, misschien komt t nog
veel vocht vasthouden enorme pijn in mijn onderrug maagzuur niet te kort humeurig zijn door alle kwaaltjes leuke dingen : het voelen schoppen en bewegen en het leukste vind ik eigenlijk nog wel IK BEN ER BIJNA!!!!
Sneller vermoeid Meer last van maagzuur Harde buiken Slecht tegen de warmte kunnen Zere gewrichten Maar verder geniet ik er nog volop van hoor!
Veel vocht vasthouden in benen en voeten Lage rugpijn Waggelend lopen Sneller buiten adem Slecht slapen Weeën die te vroeg zijn begonnen Ontsluiting te vroeg gekregen Leuke dingen: Elke keer een kontje rechtsboven in mijn buik voelen die naar buiten gedrukt wordt Handjes en voetjes goed kunnen voelen en vastpakken
- vocht in mn enkels - slecht tegen de hitte kunnen - ijzer te kort (HB) - ijzer voorraad te kort (ferritine is momenteel onmeetbaar laag) - vervolg van premature weeen van tweede trimester - waggelend lopen omdat er een hoofd tussen mn benen hangt - niet meer zelfstandig mn teennagels kunnen knippen Verder geniet ik nog steeds van elke dag dat de kleine wel in mn buik zit!
@ deerne: als je zoveel last hebt nog steeds van maagzuur moet je eens aan de huisarts om omeprazol vragen, werkt bij mij erg goed, de vk mag t alleen niet voorschrijven. Hier ook nog 1 leuk dingetje erbij, op straat wordt je meestal overal voorgelaten en ook on de supermarkt heb ik dit soms ook