Dat is indedaad handig. Tot nu toe word ik soms aangekekn of ik een heel raar ufo wezen ben haha. Miss omdat k wat jong eruit ziet. Ben zelf 22. Maar je zou me ook 18/19kunnen geven. En dan vooral de jongere mensen bekijken je van top tot teen dan wil soms er echt iets van zeggen omdat je ziet dat het geen leuk kijken is van ze. Iedereen bedankt voor de reacties ben benieuwd welke ik er ook van krijg
vermoeidheid slapeloosheid, vooral in combinatie met bovenstaande zeer irritant pijnlijke navel ijzertekort (endoor ijzertabletten moeilijk naar het toilet) indalingssteken harde buiken kuitkrampen eigen schoenen niet meer aan of uit kunnen doen mits het balarina's zijn. positief: voetje of kontje dat uitsteekt als ik op het toilet zit, voelt het echt alsof ze op mn schoot zit/ligt
Hartkloppingen, pff word er niet goed van, zo veel. Slecht slapen ook, maar ja dat zal iedereen wel hebben met die hitte Verder mag ik niet echt klagen, heb last gehad van bekken maar is dmv therapie weer aardig verdwenen! Succes dames!
hoi, ja harde buiken al eens, en nierstuwing! au men dochter lag soms slecht waardoor dit gebeurde. heb dit gelukkig maar 2 keer gehad, niet te erg aangenaam was iets anders. ben nu terug zwanger bijna 11 weken, hopelijk zonder te veel kwaaltjes, tot nu toe mag ik niet klagen. nog een goede zwangerschap!