Ik kreeg gister een folder van Brain wash een nieuwe kapper keten hier in de buurt. Knippen, wassen en fohnen voor 14. Nu vroeg ik me af: hoe vaak gaan jullie naar de kapper en wat betalen jullie?? En heeft iemand misschien ervaring met Brain wash. Ik zal maar beginnen. Ik ga 1 keer per 8 weken en betaal 35 knippen en kleuren.
Laatste twee keer ben ik bij brainwash geweest en het is mij prima bevallen. Wel ligt het er natuurlijk ook wel een beetje aan wie het knipt, ene keer zit het net wat beter dan de andere keer vind ik ! Maar vind het vooral erg handig dat je dus niet aan een afgesproken tijd vast zit . Dus als ik bedenk, morgen heb ik zin om naar de kapper te gaan, dan kan ik gaan. Als ik een afspraak maak voor volgende week maandag, en heb maandag toch geen zin, is dat wel gewoon heel lullig als ik niet op kom dagen ! Hoe vaak? Ik heb geen idee, haha, het afgelopen jaar ben ik maarliefst 2 keer geweest ! (Ja heeeel erg slecht he )
ik ga elke 8 weken naar brain wask en ben altijd 63 euro kwijt . knippen , uitgroei bijkleuren en folies over heel mn haar ( incl langhaar toeslag )
Ben nooit bij die kapper geweest. Maar betaald hier voor knippen, highlights, wassen en fohnen 50,-. Ik vind het duur aangezien knippen maar 18,- is. Dus de rest kost wel wat. Maar ga niet vaak. Ben toenvallig vorige week geweest en de keer daarvoor was 6 mnd terug. Ga vaak pas als ik echt niets meer met mijn haar kan, erg he
Ik heb echt nog nooit van die kapper gehoord haha. Maargoed denk ook niet dat die hier in de buurt zit. Ik ga ongeveer 1x in de 6-8 weken naar de kapper. Ik zit er altijd wel zo'n 3uur dus het is echt even lekker tijd voor mezelf. Ik betaal dan tussen de 40 en 60 euro voor knippen en kleuren (het verschilt nogal omdat ik meestal meerdere kleuren heb en omdat de kapster mij nog wel eens matst haha)
Ik ben vorig jaar Juni voor het laatst naar de kapper geweest Naar mijn mening knippen ze er altijd meer af dan ik had gevraagd en ik doe er al superlang over om mn haar te laten groeien.
mijn beste vriendinnetje is kapster, dus kost me niks ik doe het ongeveer 4x per jaar. Mijn haar groeit niet zo snel en gaat ook niet snel dood. Verfen doe ik dan ook nog wel eens tussendoor extra maar kost mij dus ook niks. Ze komt altijd thuis mar moet het dan wel zelf wassen en uitspoelen haha
k ga als het nodig is, maar laat mijn haar wel wat vaker verven. Mijn zus is mijn kapper dus hoef er verder niet voor te betalen. Alleen voor de verf natuurlijk maar dan ben ik zo`n 15 euro kwijt voor 2 kleuren. Ik moet wel weer ff heen trouwens hihi
Die kapper ken ik niet... Sinds mn trouwdag nu ruim twee jaar geleden ben ik geloof ik 2 keer geweest Ik heb mijn haar lang en kleur het nooit, dus ik laat het gewoon lekker doorgroeien. Ik ga volgende week weer een keer, want het begint er nu echt niet uit te zien Dus gemiddeld eens per jaar... Ben dan zo'n 20 euro kwijt, alleen knippen.
Ik ben een maand of 2 geleden geweest, en het was rond de 19 euro voor alleen knippen. Ik ga altijd bij Hizi hair, en heb een Hizi hair kaart waarmee je 10% korting krijgt op alle behandelingen.
ik ken het niet, ik zelf ga nooit naar een kapper heb tot nu toe nog geen goede gevonden kom zelf uit het vak dus ben te kieskeurig den k ik hahahhaha ik doe het lekker zelf, en krijg vaak complimentjes heb nu een diagonale bob naar voren(dus van achter kort voor lang.)
Oh wij gaan echt nooit meer naar Brainwash. Brainwash was de hoofdsponsor van de voetbalclub van mijn vriend. Alle spelers konden zich daar dan ook gratis laten knippen. Ze zagen er allemaal echt niet uit, verschrikkelijk gewoon. (Achteraf konden we er wel enorm om lachen )
Ik ga wanneer ik denk dat het er wel weer tijd voor is. Mijn haar verf ik niet, en laat het gewoon groeien. Voor de rest verzorg ik het goed, dus als ik 3x in het jaar ga is het veel. Een vriendin van mij is ook kapster, en mn pony toch wel om de 8 weken bijgeknipt word. Maar een nieuw model, dat doe ik 3x per jaar ofzo.
Ik ga ook altijd naar BrainWash. Erg goedkoop en ze knippen mij altijd prima. Een van die meisjes werkt ook nog parttime bij een hele dure kapper. Zelfde service dus maar andere prijs...Ik ga denk ik twee keer per jaar. Enige nadeel is dat het zonder afspraak is en daarom erg lang wachten kan zijn in de wachtkamer!
Hier in het dorp zitten ze ook net en wilde er binnenkort ook eens binnenlopen. Ben dus ook wel erg benieuwt naar de ervaringen hiermee.
ik ga ongveer 1x in de 7 weken naar de kapper ( heb kort haar) en betaal 28 euro voor wassen en knippen. tis veel geld maar het is wel een echte haarstylist en geen jan de kapper zeg maar. hij is bijna een uur bezig en het zit dan ook echt 6 weken goed