Ik heb het een tijd gedronken. Heerlijk vond ik het. Je moet er niet teveel van drinken want het laxeert behoorlijk dan. Ik kocht ze bij xenos.
ja koop ze ook wel eens en ik vind ze super lekker soms drink ik er te veel van hihi kan zo een grote fles weg drinken bij jumbo verkopen ze die voort ook en echt lekker
Ik persoonlijk vond het niet denderend. Net of je body lotion aan het drinken bent met stukjes druif erin. Maar ieder zijn smaak.
Wat vinden jullie er lekker aan? Zie ze inderdaad vaker staan en alleen al die vlokjes erin laat mijn haren overeind staan. Waar smaakt het überhaupt na??
Ik vind ze ook erg lekker. De Natural dan. Niet de versies met allerlei toegevoegde dingen en smaakjes. En ook niet de Light-versie met Aspertaam. Diverse supermarkten en Xenos verkopen ze ook. groetjes van Hamtaro
Ik heb het vroeger gedronken, in van die gele kannetjes. Ik vond het erg duur en eerlijk gezegd deed het weinig voor mijn gezondheid. De smaak vond ik ook al niet geweldig dus voor mij niet......
Aloe vera mag je ook niet gebruiken tijdens een zwangerschap. Die stukjes erin maken het juist lekker. Het is een bepaalde smaak die je lekker moet vinden.
Door de stoffen die erin zitten. Een heel boekwerk van meegekregen toen van de verloskundige. Google er anders maar even op.
Ja, die heb ik ook gehad.. vond het wel te doen.. maar wel erg duur idd Heb die van de Xenos etc ook wel eens geprobeerd maar toch zit er verschil tussen de "echt" en die goedkopere..
hmm ik lees het inderdaad Voorlopig dan maar niet meer doen... Hopelijk heeft het dan ook geen gevolgen bij het zwanger worden...
mag het niet tijdens de zwangerschap? vorige week nog gedronken, oepsss ik vind het wel lekker, lijkt een beetje op gewoon drinken met snoepjes erin, vind het wel duur
Ja er zit een heel verschil in die kannetjes en die van de supermarkt. Eigenlijk kun je het niet vergelijken. Ik ben er ook wel van overtuigd dat het werkt, alleen merkte ik er niet zo veel van (maar ben gezond, dat scheelt waarschijnlijk) Vandaar dat ik ermee ben gestopt. Aan de andere kant gebruik ik de jelly voor (schaaf)wondjes, brandplekken,gezicht etc en bij spier en rugpijn de heat lotion, die is echt veeeeeeeeel beter dan bijv midalgan en tijgerbalsem etc van de drogist.
Ik vond het ook echt vies. Krijg de kriebels als ik eraan terug denk en dan vooral die zachte stukjes erin vond ik verschrikkelijk. Kan niet begrijpen dat mensen dit echt voor hun plezier drinken. Maar gelukkig verschillen smaken en heeft niet iedereen dezelfde mening als die van mij.
je hebt dan ook de bit6s 'n peaces die is wel lekker! die smaakt echt naar perzik! Die drink ik iedere dag! ook vanwege de vezels! msm gel werkt ook goed als je gevallen bent en blauwe plekken hebt!
ik vind dat ook lekker alleen die oranje die gewoone groenen vind ik dan wel weer vies. in de zwangerschap idd niet drinken maar geloof voor dat je zwanger wilt worden dat het wel weer goed is.