Mila is volgende week jarig, en we zijn dus druk bezig met inkopen doen voor het feestje. maar nu de taarten we nemen sowieso een foto-slagroomtaart en appelkruimel, maar we moeten er nog 2 bij. dus als jullie zouden kunnen stemmen in de poll welke jullie het liefst zouden eten op een verjaardagsfeestje, kunnen we daarvan de 2 winnaars bestellen. even ter aanvulling: gouverneursvlaai: koffiebanketbakkersroom, mokkabavarois, karamelgelei, mokkaslagroom en hazelnoot schwartzwalder: kersen, chocoladecake en schwarzwalder bavarois rest spreekt voor zich denk ik.
hmm.. aardbeienbavarois hadden we vorig jaar, en was niet zo'n succes (al vond ik die zelf ook erg lekker..), vandaar dat we nu gesorteerd fruit als optie hadden, maar dat zouden jullie dus niet kiezen?
Ik heb juist de ervaring dat gesorteerd fruit altijd blijft liggen. Er zitten vaak toch fruitsoorten op die niet iedereen lekker vindt.
het mag alleen vlaai zijn? ik ga iig dan voor de rijstevlaai! doet het ook altijd goed op het werk bij ons!
ik heb niet gestemd omdat ik geen van de taarten zou kopen voor en kinderfeestje. slagroom en appel voldoen prima voor dit soort gelegenheden. een kind zit echt niet op zulke taarten met van die dure namen en rare ingredienten te wachten. misschien nog een rijstevlaai ofzo? maar ikzelf hou het altijd gewoon bij de eerste 2.
toch de aardbeienbavarois nog maar een kans geven dan.. en mocht hiij dan over blijven moeten jullie maar helpen met opeten
het is ook niet de bedoeling dat Mila ze allemaal op gaat eten. voor haar hebben we de foto-slagroom, de rest is voornamleijk voor de visite. (en wat overblijft voor mama )
Gekozen voor het gesorteerd fruit. Daarnaast zou ik ook eerder kiezen voor appelkruimelvlaai of een kwarktaart.
De bounty van multivlaai is heel lekker, maar ik hou zelf het meest van simpel. Room kruimel of gewone saaie kersenvlaai
Oh en voor volwassenen Voor de kinderen doe ik altijd slagroom en/of appel. Iig iets wat ze zelf ook lekker vinden en herkennen
ben trouwens het foldertje nog eens door aan het kijken, de enige kwarktaart die ze hebben is alleen in de herfst/winter te bestellen, dat is toch raar?