In het kader van: je bent als moeder nooit uitgeleerd: Wat trekken jullie de kinderen aan? Met name de bovenkleding? Mijn zoon draagt doorgaan hemdjes onder zijn shirts. Maar met deze temperaturen twijfel ik continu wat ik hem aan moet doen. Een hemd met tshirt? Geen hemd maar wel een tshirt Geen hemd met een longsleeve. Hij praat niet genoeg om aan te geven of hij het warm heeft tijdens het spelen. Dragen jullie kinderen nog hemdjes? Qua broeken is het ook best lastig. Buiten een korte of 3kwart broek, maar binnen hebben we plavuizen en dat is best koel. En toch is het benauwd? Ik dacht dat alleen meiden problemen konden hebben met hun outfits, maar mijn jongen komt er ook niet makkelijk mee weg
Hier werk ik meestal met laagjes: hemd, onderbroek, legging, t-shirt, rok en eventueel vestje en sokken. Nu natuurlijk de dag niet begonnen met een vestje en sokken en al vrij snel de legging en het t-shirt ook uit. Blijft er dus één laagje over. Krijg nu het verzoek tot omruilen voor alleen een zwembroek dus dat gaan we doen haha.
Uk is net 2 en draagt nog een romper. Vanmorgen heerlijk in de romper( ziekjes) naar buiten driekwart broek met tshirt.als het te warm is tshirt uit. Laagjes is handig soms wat fris als de zon weg is. Teveel is snel uit gedaan, te weinig lastig als je onderweg bent.
Wij werken ook met laagjes idd. Meestal gewoon een hemd en tshirt of longsleeve en een vestje mee voor onderweg. Maar hij geeft het niet zelf aan en dat maakt het lastig. Maar er staat nog een aardig windje dus toch maar laagjes voor nu
Hier weinig zon dus wel een hemdje onder shirt met korte mouwen en vanochtend een vestje eroverheen, ja je blijft bezig
Hier dragen ze in de zomer nooit hemden, tenzij het echt herfstweer is, maar zelfs dan nog zelden (dan eerder een shirt met vest ofzo).
Mijn zoontje begon vanmorgen met romper zonder mouw, tshirt korte mouw en driekwart broekje en sokjes. Hij eindigde met alleen een zwemluier Romper hou ik vrij lang aan, vooral met wind, maarvanmiddag liep ik zelf te zweten in alleen een shirt dus dan heeft hij het ook warm. Dochter begon hetzelfde als zoontje, behalve dat ze geen rompers meer draagt maar een hemd. Die ging al gauw uit. Vanmiddag alleen een jumpsuitje en later haar tankini. Het was hier 28 graden in de schaduw, als het hemd dan nog niet uit kan.....
Zoon (2,5) heeft vandaag de hele dag in een T-shirt korte mouw en korte broek gelopen. Dochter (bijna 1) begon vanmorgen met een romper korte mouw en driekwart linnen broek. Na haar middagslaapje heb ik die verruild voor een mouwloze one piece met korte pijpjes. Geen romper dus ook. Onze zoon trwk ik dezelfde kleding aan als wij. Met deze temperaturen is een romper echt te warm dus die trek ik dan ook echt niet aan. Dochter loopt of kruipt nog niet dus vooral buiten heb ik vaak nog een extra laagje. Maar hier was het vandaag bij ons rond 28 graden dus ook voor haar trek ik vooral lekker luchtige dingen aan. Maar blijft toch lastig hè? En dan de nachten nog
Hier was het vandaag niet zo warm.. Morgen wel en dan krijgen de oudste twee alleen een jurkje aan. Jongste een romper korte mouw en een jurkje.
Dl wilde zelf een dunne linnen/katoenen broek en een dunne longsleeve. Vestje mee voor als het afkoelt.
Hier een t-shirt (met mouwen tot vlak boven z'n ellebogen, hij moet er nog even in groeien ) en een short tot net boven de knie. Het was hier 28 graden, maar hebben een grote fietstocht gemaakt naar het strand. Op het strand zijn shirt uitgetrokken, kon ie lekker in het zand gaan banjeren. Maar mijn zoon heeft het ook best snel warm...is namelijk zo'n ongeleid projectiel wat maar in 1 tempo vooruit kan, en dat is rennend
Korte broek met t-shirt en sandalen, met deze temperaturen zeker geen hemd eronder...denk dat die tot de herfst in de kast blijft liggen nu of alleen de hemd als shirt aan zeg maar. Edit: hij slaapt nu in een hemd
Hier alleen hemdjes met herft en winter. DL heeft het snel warm. Zoals gisteren was het bij ons 30gr, een luchtig zomerjurkje alleen. Dag ervoor was bewolkt, spijkerbroek 3 kwart, tshirt en vestje. Neem wel altijd een vestje mee
Hier shirt korte mouw of mouwloos shirt. Zeker geen hemd eronder met deze warmte. Maar ligt ook aan je kind,mijn oudste is al snel een kacheltje.
Vandaag voor de psz ochtend een shirt met korte mouw en een korte broek tot net over de knieën. We zien het wel... Hij neemt een vestje mee. Hij sliep vannacht in alleen z'n boxer en onder een dekbedovertrek zonder deken. Maar die Schopte hij al snel wel en heeft heerlijk geslapen.