Hallo, Ons dochtertje wordt binnenkort 3 jaar. Is 'echte' Playmobil (dus niet die voor kleinere kinderen) dan al leuk om te geven? Of is dat nog een jaar te vroeg? Ze speelt nu op zich graag met Little People huis, dus spelen met kleine poppetjes vindt ze dus wel leuk. Wat zouden jullie doen? Nu 'al' geven of nog een jaartje wachten? Groetjes, Hanna
Speelt ze er bij andere kindjes al weleens mee? Mijn zoon is een stuk jonger maar die speelde deze december al vollop met de Sint,piet paard van playmobile. Hij speelt er bij oudere kindjes ook altijd mee. In ons geval zou ik dus over een jaartje het zeker durven kopen. Twijfel je nog een beetje kun je eerst iets kleins ervan kopen en kijken wat ze ervan vind.
Mijn zoontje wordt pas in april 3 maar hij speelt al een paar maanden volop met Playmobil, hij vind het geweldig!
Mijn zoontje wordt in januari 3 en heeft met Sinterklaas twee setjes gekregen. Hij speelt er veel mee en het worden echt al leuke rollenspelen, dus hier zeker een succes!
Hier heeft ze een huis vd playmobil gekregen met de kerst. Ze is 21 maanden. Ik heb de kleine dingetjes weggelaten, dat komt later wel. Ze is misschien wat jong, maar ze speelt er al leuk mee. Ze weet het bed en de wc vinden . Ze vindt het ook echt leuk. Met de Little people heeft ze nooit gespeeld en het speelgoed van haar broer was vele malen leuker, maar voor Lego vind ik haar echt te jong. Ze heeft ook een duplo huis, dat vindt ze ook super leuk.
ik zou het gerust geven wel de kleine dingen er nog even uit. Want er zitten echt hele kleine dingen bij. Hier spelen ze er graag mee vanaf 2,5 jr. playmobil 123 (babylijn) vindt niemand hier leuk.
ik zou niet meteen teveel geven. Mijn zoontje doet weinig met playmobiel. Hij heeft nu zn eerste 4+ lego doosje gekregen en dat vindt hij wel geweldig, lekker bouwen. Wij gaan voor de lego voortaan
mijn dochter speelt ook behoorlijk veel met playmobil. al zeker een half jaar. ze heeft: boerderij zwembad grote camping ijsco man kinderkamer. ik zou wat herkenbare dingen kopen.
nou de jongste is 2 en die heeft voor sinterklaas het playmobil meeneem boerderij gehad en speelt er leuk mee! maarja hij heeft een broer van 5 en die is ook gek op playmobil! ligt denk ik een beetje aan het kind, je hoeft bv bij de jongste van mij niet meer met een vormenstoof ofzo aan te komen...veeelste kinderachtig.....vind meneer, haha!
Hier is playmobil ook een grote hit! Zoontje speelt er ontzettend veel mee. Ik heb wel alle kleine dingetjes weggelegd zoals walkietalkies/geweertjes etc.
Ja, we hebben besloten om haar de 'babykamer' te geven. Niet te groot. Eerst maar eens kijken of het wat is. En dan kan ze volgend jaar voor haar 4e verjaardag wel wat groters krijgen.