Anderhalf jaar geleden hebben wij goedkope tablets voor onze zoons gekocht nadat die van ons gesneuveld waren (door hun gedrag). De oudste heeft een oude refurbished iPad, de jongste een instapmodel Lenovo. Inmiddels hebben ze wel geleerd om er zuiniger mee om te gaan, de ene heeft zelfs geen kras op het scherm, en zijn die dingen ook wel aan vervanging toe. Tot zijn grote frustratie wordt mijn oudste zoon constant uit Roblox gegooid. Ik denk erover om voor Sinterklaas nieuwe tablets te kopen maar zie door de bomen het bos nooit meer! Ik wil wel een 'step up' maar geen € 500 kwijt zijn. Welke hebben jullie?
Beide hebben ze nu een jaar of 2 een lenovo van rond de 120 euro. Super ding voor dat geld. Doet het goed en ze spelen er beide o.a. roblox op. Hier zit we wel een goede hoes om en een screenprotector.
Onze meiden hebben een Lenovo tablet van rond de 350 euro ongeveer. Werkt erg goed ze hebben ze nu ongeveer 1 jaar
De onze zijn vergelijkbaar met https://www.bol.com/nl/nl/p/samsung-galaxy-tab-a8-64gb-wifi-10-5-inch-gray/9300000070403411/?bltgh=hW3LqncJpPKO1nOJXkdEVw.uGTqmDtK-G88TGOVgfdGjQ_0_16.30.ProductImage . Als je goedkoper wilt zou ik selecteren op prestatie. Ram ed.
Hier heeft 1 een Lenovo en 1 een Samsung. Lenovo komt er niet meer in. Traag ding. Nog geen jaar oud!
dan zou ik idd voor lenovo gaan, die van dochter is nu 4/5 jaar oud en gaat nu wel wat trager worden met opstarten maar verder is hij eigenlijk nog wel prima.
We hebben hier 4 iPads iedereen een eigen. Die van de kids zijn iPad air met 256 gb omdat ze er spelletjes op spelen en waren wat duurder maar die van mij en man met 64 gb waren geloof ik €380 bij de mediamarkt.
iPad mini, maar ze zijn wel heel prijzig. Hij heeft m van zijn oma gekregen toen ze zelf een nieuwe kocht.
Een samsung galaxy Tab A of zoiets. 2 jaar geleden nieuw gekocht. Zelf heb ik een oude ipad air 1,doe geen moeilijke dingen erop en vindt die wel veel fijner.
Hier hebben ze alle drie een iPad. Via Leap hebben we ook weleens een nieuwe gekocht. Stuk goedkoper zijn ze dan. Ze gaan al jaren mee. Zijn er zeer tevreden over!
Mijn ervaring ook met lenovo. Mijn oude iPad van 9 jaar is nog steeds beter, alleen is de accu onbetrouwbaar. Met online vergaderen is dat erg irritant, maar surfen en spelletjes gaan prima.
De jongste heeft een Samsung A7 ofzo, ding is al een jaar oud, ze gebruikt de tablet dagelijks en hij doet het nog steeds super goed. Heb er toendertijd wel zo'n hufterproof hoes bij gegeven.
Wij zijn volledig ondergedompeld in Apple. Mijn dochter heeft een IPad Pro, net als mijn manen ik een IPad Air (werk). Maar ik vind datzelfde heel fijn met haar (surfgedrag) volgen, tijd instellen etc. Ze is gelinkt aan mijn account, moet toestemming vragen voor extra tijd, een aankoop te doen of om iets te downloaden. En idd in een bouwvakkershoes met extra screen-protection.
Deze had ik inderdaad op het oog maar kwam een aanbieding tegen en ben hiervoor gegaan: https://www.proshop.nl/Tablet/Samsung-Galaxy-Tab-S6-Lite-64GB-Oxford-Grey/3068854?utm_source=peppernl&utm_medium=cpc&utm_campaign=pepper Twee hoesjes erbij en ik ben weer klaar voor Sinterklaas. Dank voor alle reacties!
Lenovo was waanzinnig slecht. Hier allebei een samsung a7, was 180 euro geloof ik, de ander heeft man gewonnen in een tv programma. Doen prima wat ze moeten doen.
Lenovo hier maar de tab 10 geloof ik dat t was. Is nu een jaar of 4-5 oud denk ik. Ze gebruikt m nog steeds maar moet m nodig opschonen, hij is nu wel kneiter traag. Destijds gekocht om DnD mee te spelen, veel meer dan niveautje PDF tonen was niet nodig. Het huidige gebruik is wel even iets anders dan initieel voorzien. Gaat er netjes mee om, ook de eerdere ipad 4 retina deed ze t prima mee (2 jr toen) alleen dat ding had kuren van zichzelf dus mocht ze op de mijne. Geen hufter hoesje of screenprotector nodig met haar. Ze blijft gewoon zitten met t ding en hij kan op zich wel wat hebben.