De oudste is 5 en de jongste 20 maanden. De oudste leest ook nog niet helemaal zelf maar is wel zo leergierig dat hij het probeert op zijn manier, hij doet dit in gewone boeken. Maar jij vind dat ze op die leeftijd er wel eentje moeten krijgen en ik vind juist van niet, dus dan denken we er niet echt het zelfde over Wat betreft het verschil tussen een laptop of een ipad is weer een andere discussie.
sorry maar je begrijpt(of zegt) het niet zoals het staat maar je maakt er iets anders van. er is een verschill tussen ' het kind moet een eigen tablet krijgen'; zoals jij het begrijpt, en, 'waarom zou het kind niet met een tablet mogen spelen?' zoals ik het begrijp. zo wordt het een lange discussie.
Grappig die reacties dat mensen het vroeg vinden voor een tablet. Ik was wel erg verbaasd dat in het speelgoedboek babyspeelgoed staat waar de de tablet in moet doen, er zit dan een rand omheen en je hebt baby apps.. Maar over het topic zelf, ik zou op mp kijken en voor de eerste keer een 2e handse halen. Ook zou je eens kunnen informeren bij je verzekering hoe je bent verzekerd als je kind (redelijk met opzet) iets stuk maakt, heb ik laatst ook eens naar gekeken en het blijkt dat als ze iets stuk maakt, ook van onzelf, dat we er dan gewoon voor verzekerd zijn. Dus dan is het ook iets minder erg als je een wat duurdere koopt, je weet dat je toch goed verzekerd bent. En begrijp met niet verkeerd, kinderen moeten wel leren zuinig te zijn met dingen hoor.