's middags uit bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Es09, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik wordt echt gek! :p Als Naomi 's avonds naar bed gaat is er geen enkel probleem, ze gaat in bed liggen en gaat heerlijk slapen zonder moeite!

Maar 's middags!! Is het een DRAMA!!! Ze komt wel 100x uit bed, gaat dan staan gillen voor de deur, en als ik niet reageer gaat ze de hele kamer overhoop halen. ;) Commode leeghalen en dat soort dingen!

Als ik de kamer inloop zonder iets te zeggen, leg haar terug en ga weer weg is het brullen! Of als ik vanuit de woonkamer roep dat ze weer in bed moet gaat liggen en moet gaan slapen hoor ik haar wel haar bed ingaan maar dat duurt hooguit 2 min, dan begint het weer van voor afaan!

In haar ledikant sliep ze ook 's middags gelijk en was er niks aan de hand! Nu met haar peuterbedje is het dus 's middags echt een drama!!
    Godzijdank 's avonds niet, maar toch heeft ze haar middag slaapje nog wel nodig ook al is het soms maar een uurtje...

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ze zit nu mischien in de overstap. Ik herken het van mn zoontje

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier hetzelfde! Als ze zo zit te gillen, haal ik haar eruit dan maar niet slapen en 's avonds iets eerder naar bed..

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Uhhhh.... ik heb er geen ervaring mee, maar de Nanny-methode? Van tv?
    Ik heb het alleen voor 's avonds gezien...
    In de kamer op de grond gaan zitten, met je rug naar haar toe. Verder compleet negeren. Komt ze haar bed uit, niks zeggen, opstaan, oppakken en terug leggen. En weer gaan zitten. En dit blijven doen. Kan wel een keer of 30. Schijnt te helpen en lijkt me de moeite waard. Moet je wel even heeeeel veel geduld voor hebben.

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik zou hem weg laten dan.. en eerder naar bed doen, wel iedere dag herhalen het bed moment smiddags maar als ze niet wil dan niet..

6. Sylvia32

Sylvia32 Lid

11 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nu ook zo, uk is ruim 2 jaar, sávonds slapen geen probleem, en de helft van de keren is er smiddags ook geen probleem, maar de andere helft wil ze niet.

Soms zeg ik dan ok, niet slapen, ga maar een boekje lezen, en valt ze alsnog "al lezend" in slaap, en als ze echt zegt dat ze niet kan slapen dan haal ik haar eruit en gaat ze sávonds iets eerder naar bed.

Denk dat dat misschien de overstap is naar helemaal geen middagdutje meer, en kijk het een beetje aan met haar.

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dank je voor de reacties.

Ik zal het wel blijven proberen, zeker na de ochtenden dat ze naar de PSZ is geweest, mja als ze niet wil wil ze niet.. Dan idd 's avonds maar vroeger naar bed.
    Had gehoopt dat ze het slapen 's middags nog wel een half jaar vol ging houden ;)

Deel Deze Pagina