Ik was het hier al een tegengekomen, maar vandaag zat mijn 2,5 jarige met haar tablet (ja, háár tablet!) naast me te 'youtuben'... Via kinderen voor kinderen en ander kinderfilmfestival en liedjes uit bij de filmpjes van die eieren die uitgepakt worden... Ze vindt het geweldig! Echt raar, want er gebeurt nl helemaal niets!!
Hier heb ik ze ook al voorbij zien komen En ook de filmpjes dat er figuurtjes uit klei komen en dat er gewoon iets gemaakt wordt van klei (peppa pig enzo).
Ja, Haha, die heb ik ook net gezien! Een donut gemaakt van klei en dan halen ze daar weer kleine speelgoedjes uit... Ik snap er niets van, haha, waarom is dit zo leuk? Ze zat helemaal enthousiast te roepen (Elsa! Elsa zit er in!) en te klappen.
Hahaha, hier ook een kleine fan! Al zijn we inmiddels een stapje verder en hoor ik om de haverklap het vreselijk irritante liedje daddy finger voorbij komen. Of shapes. Daardoor zegt ze nu wel alle vormen en kleuren in het engels en het alfabet niet te vergeten haha. Mama, mag ik op youtube is ook regelmatig de vraag
Deze zingt mijn zoontje tegenwoordig elke dag. Op de een of andere manier komt hij ook áltijd terecht bij Russische filmpjes. Nog even en hij kent het Russisch alfabet. Hij kan wel al kleuren benoemen in het engels dankzij youtube.
Daarom heb ik Itube geïnstalleerd. Als mijn dochter van 2,5 op youtube gaat komt ze op de een of andere manier ook altijd uit op die filmpjes. Op Itube heb ik veel filmpjes opgeslagen waaruit ze zelf kan kiezen. Ze kan niet zelf zoeken en dus niet op dit soort onzin komen. Vind het een uitkomst!
Hier ook dei klei-en-ei filmpjes Oh en daddy finger inderdaad. Ach, ze vindt 't leuk dus met mate echt wel prima!
Ohhhh joeptoep ... ik hoop dat mijn zoon nooit leert hoe het echt gezegd moet worden Hier ook fan en inmiddels al 5 jaar!
Haha! Ook hier een kleine fan in huis!! Snap alleen niet waar ze al die eieren met Thomas de Trein figuurtjes vandaan halen; meneertje was oprecht teleurgesteld toen hij zelf een ei mocht laatst En Daddy Finger is hier ook favoriet
Ik ben echt nog steeds verbaasd... Hoe kunnen zoveel ukkepukken nou dezelfde (in onze ogen) stomme filmpjes leuk vinden?! Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze van mij op 'JoepToep' mocht, ze heeft dit bij oma ontdekt. Tja, en de I-pad... ze is in opleiding ik hoop dat ze over een half jaar mij een beetje tips kan geven hoe ik nog makkelijker dingen met de I Pad kan doen!
Ooooow daddy finger blijft zo lekker in je hoofd zitten.zoonlief zingr hem ook graag en dan die vingers erbij.
OMG.... Zijn al die peuters hetzelfde ofzo? Mijn dochter van 2,5 kijkt dus momenteel ook continu die filmpjes met die surprise-ei dingen.... En Daddy finger....... Gosh die is zooooooo irritant en dan in tig variaties.... Ik had bijna youtube verwijderd.... En dan het liedje van the ten monkeys jumping on the bed.... Gaat ze gewoon naspelen he, belt ze ook de dokter...
Mijn zoon vind dit ook geweldig, snapt dit echt niet. Hij vind TUTITU ook erg leuk en Thomas the train accidents happen. Maar meestal vraagt hij om de kleifilmpjes.
Hier ook 2 die er groot fan van zijn, helemaal enthousiast als er wat leuks in dat ei zit. En na 10 keer daddy finger zing ik het ook hard mee hahha, gelukkig allemaal heel onschuldig dat scheelt