Surprise eggs filmpjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sjak, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Ik was het hier al een tegengekomen, maar vandaag zat mijn 2,5 jarige met haar tablet (ja, háár tablet!:D) naast me te 'youtuben'... Via kinderen voor kinderen en ander kinderfilmfestival en liedjes uit bij de filmpjes van die eieren die uitgepakt worden...
    Ze vindt het geweldig! Echt raar, want er gebeurt nl helemaal niets!! :D

2. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Hier heb ik ze ook al voorbij zien komen :D

En ook de filmpjes dat er figuurtjes uit klei komen en dat er gewoon iets gemaakt wordt van klei (peppa pig enzo).

3. sjak

sjak Niet meer actief

Ja, Haha, die heb ik ook net gezien! Een donut gemaakt van klei en dan halen ze daar weer kleine speelgoedjes uit... Ik snap er niets van, haha, waarom is dit zo leuk?
    Ze zat helemaal enthousiast te roepen (Elsa! Elsa zit er in!) en te klappen.

4. maliro

maliro Niet meer actief

mijn zoon vindt het ook helemaal fantastisch. Ik zie er de lol niet van in...

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hahaha, hier ook een kleine fan! Al zijn we inmiddels een stapje verder en hoor ik om de haverklap het vreselijk irritante liedje daddy finger voorbij komen. Of shapes. Daardoor zegt ze nu wel alle vormen en kleuren in het engels en het alfabet niet te vergeten haha. Mama, mag ik op youtube is ook regelmatig de vraag ;)

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.048
    2.553
    113
    Limburg
    Deze zingt mijn zoontje tegenwoordig elke dag.;)
    Op de een of andere manier komt hij ook áltijd terecht bij Russische filmpjes. Nog even en hij kent het Russisch alfabet. Hij kan wel al kleuren benoemen in het engels dankzij youtube.

7. gusto

gusto Niet meer actief

Daarom heb ik Itube geïnstalleerd. Als mijn dochter van 2,5 op youtube gaat komt ze op de een of andere manier ook altijd uit op die filmpjes.

Op Itube heb ik veel filmpjes opgeslagen waaruit ze zelf kan kiezen. Ze kan niet zelf zoeken en dus niet op dit soort onzin komen. Vind het een uitkomst!

8. gusto

gusto Niet meer actief

Oja en zij heeft ook een eigen ipad hoor, niks mis mee ;)

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook dei klei-en-ei filmpjes :D Oh en daddy finger inderdaad. Ach, ze vindt 't leuk dus met mate echt wel prima!

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ohhhh joeptoep ... ik hoop dat mijn zoon nooit leert hoe het echt gezegd moet worden :D Hier ook fan en inmiddels al 5 jaar!

11. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hier ook! Stomme filmpjes :D

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier ook.
    En hij is ook gek van Play doh filmpjes en sinds kort Mr. Bean!!

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Haha! Ook hier een kleine fan in huis!!

Snap alleen niet waar ze al die eieren met Thomas de Trein figuurtjes vandaan halen; meneertje was oprecht teleurgesteld toen hij zelf een ei mocht laatst :D

En Daddy Finger is hier ook favoriet :) :)

14. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ben echt nog steeds verbaasd... Hoe kunnen zoveel ukkepukken nou dezelfde (in onze ogen) stomme filmpjes leuk vinden?!
    Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze van mij op 'JoepToep' mocht, ze heeft dit bij oma ontdekt.

Tja, en de I-pad... ze is in opleiding:D ik hoop dat ze over een half jaar mij een beetje tips kan geven hoe ik nog makkelijker dingen met de I Pad kan doen! :)

15. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Hier ook. Dl is er gek op! ( begrijp er echt niets van hahaah)

16. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Ooooow daddy finger blijft zo lekker in je hoofd zitten.zoonlief zingr hem ook graag en dan die vingers erbij.

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    OMG.... Zijn al die peuters hetzelfde ofzo?

Mijn dochter van 2,5 kijkt dus momenteel ook continu die filmpjes met die surprise-ei dingen....
    En Daddy finger....... Gosh die is zooooooo irritant en dan in tig variaties.... Ik had bijna youtube verwijderd....
    En dan het liedje van the ten monkeys jumping on the bed.... Gaat ze gewoon naspelen he, belt ze ook de dokter...;)

18. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn zoon vind dit ook geweldig, snapt dit echt niet.

Hij vind TUTITU ook erg leuk en Thomas the train accidents happen.

Maar meestal vraagt hij om de kleifilmpjes.

19. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Hier ook 2 die er groot fan van zijn, helemaal enthousiast als er wat leuks in dat ei zit.
    En na 10 keer daddy finger zing ik het ook hard mee hahha, gelukkig allemaal heel onschuldig dat scheelt

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Haha wat grappig! Mijn zoon ook :)
    Daddy finger, surprise eggs en russische filmpjes, hoe verzin je het :p

Deel Deze Pagina