wie ook aan de maaltijdshakes

Discussie in 'De lounge' gestart door daalmeyer1974, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    hallo allemaal,

gisteren ben ik begonnen met de weight care shakes. het otnbijt en lunch vervang ik door een shake en avondeten doe ik gewoon meeeten. tussen de maaltijden een gezond tussendoortje zoals een weight care tussendoortje reep, fruit en cracker, zodat ik aan 6 eetmomenten per dag kom. met 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes, en als ik nog trek heb rauwkost.
    ik vind de shakes goed smaken en redelijk goed vullen. heb nog wel dat ik me rond een uur of 2 s,middags wat flauwtjes en beetje moe voel, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik. mijn schoonzus is er al 12 kilo mee afgevallen, en ik wil er ongeveer 20 kilo af. wie is er nog meer aan het shaken en wat zijn jullie ervaringen?

2. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik ben vanaf 1 april gestart met modifast. Maar vond deze niet erg lekker, dus inmiddels overgestapt op kruitvat limited edition smoothies. De afgelopen 2 weken had ik vakantie en lukte het me niet, dus zo goed mogelijk gewoon gegeten. Inmiddels 6 kilo kwijt. Vanaf maandag ga ik weer streng aan de slag!

Mijn eerste streven is nog 11 kilo eraf. Dan heb ik mijn eerste mijlpaal gehaald.

Gezellig om mede shakers te ontmoeten!;)

3. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    dat is al goed zeg 6 kilo vanaf 1 april. ik ben benieuwd hoe snel het bij mij zal gaan, maar het hoeft niet te snel te gaan, maar zie wel graag resultaat haha. had jij de eerste week ook dat je wat moe of flauwtjes was?

4. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Eigenlijk niet, het is me reuze meegevallen. Alleen het 'honger' gevoel 's avonds blijf ik lastig vinden. Ik verslind momenteel hele zakken zonnebloempitten, gewoon om toch iets te kunnen knabbelen. En als ik het echt niet meer trek een handje japanse mix of een schaaltje fruit. Maar dit is in extreme nood. Het beste is gewoon bezig blijven. Of vroeg naar bed gaan.:D

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    zonnepitten zijn echt helemaal niet goed voor je wist je dat. Ik ad ook zakken weg. zit heel veel vet in. beter pak je een bakje kwark met wat bosbessen.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Hongergevoel drink ik altijd weg met witte of groene thee in de avond. Ik zet dan een pot van 1,5 liter en dat drinken mijn man en ik over de avond op.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    wilde het net zeggen. Helaas want ik dacht vorig jaar daar ook goed mee bezig te zijn

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik shake ook, maar dan met juice plus shakes. Echt super lekker! Ik vul ze aan met fruit en wat yoghurt. Dan vult het net even iets beter vind ik.
    Moet wel zeggen, ben de afgelopen weken niet streng geweest ivm vakantie. Na het weekend ga ik weer beginnen. Ik vervang overigens alleen m'n ontbijt als ik geen Brinta of havermout eet. Dus niet elke dag.

9. voetstap

voetstap Niet meer actief

Ik shake mee

Heb vanaf febr - okt 2014 2 maaltijden per dag vervangen.
    Daardoor 25 kg afgevallen.

Vanaf dat moment alleen m'n ontbijt vervangen.
    En voor de rest gezond gegeten.

Ik ben vanaf deze week weer op 2 vervang momenten.
    Wil er graag nog 5 kg af en als het weer zo makkelijk gaat doe ik misschien wel 10.
    Maar ik denk in kleine stapjes, dat werkt bij mij het best.

10. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    de smaken zijn lekker ik heb nu chocola, aardbei, vanille en cocos , ze bevallen me goed. ben pas 2 dagen ermee bezig, en ben van plan me 1 keer in de week te wegen. weeg nu precies 100 kilo :( en wil minimaal naar de 80. 75 zou helemaal mooi zijn, dus ben nog wel ff bezig.

11. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb voor ik startte bij de dieetist een week lang een eetdagboek bijgehouden en kreeg juist een compliment voor de zonnebloempitten. Dus ik eet lekker door.;) ik zou juist denken dat het teveel aan zout dan niet goed zou zijn, maar vet???:(

Officieel mag je helemaal geen vast voedsel i.v.m. Je lijf dat in ketose raakt. Maar na 1,5 week had ik zo de behoefte om ergens in te bijten dat ik dus 'magere' en 'gezonde' gerechtjes pak bij de avondshake. Een gekookt ei, bakje yoghurt, stuk fruit.

12. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Mijn kruitvat shakes zijn ook met verse jus. Erg lekker! Bij die met water zat ik te kokhalzen, leek me niet zo fijn om die te eten op m'n werk. ;)

13. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ik doe ook weight care sinds maandag. Moet er wel erg aan wennen moet ik zeggen, ik neem ze met melk. Ik shake alleen ochtend en lunch, avond eten doe ik gewoon mee anders hou ik het niet vol :D, vanmorgen stiekem gewogen -1,4. Ik heb tot nu toe alleen aardbei en maaltijdreep. Mixen jullie het nog met iets anders als alleen melk?

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hier ook aan het shaken =) die repen zijn die ook bij de kruidvat te verkrijgen??

15. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Hoeveel gram eet je dan zo ongeveer. ondat je zegt dat je zakken verslind. 100gr pitten zit op zon 600+ kcal.

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik ben van plan om vanaf maandag te shaken...net vakantie gehad dus weg met die smoesjes voor mij ;)
    vriendin van me doet t cambridge dieet maar dat is me toch echt te prijzig en niet goed voor mn darmen denk ik Dus ik wil de Shakes van de kruidvat proberen voor de ochtend en lunch. Avondeten doe ik gewoon mee en als tussendoortje houdt ik t bij fruit en Griekse yoghurt...Tenminste dat is t plan.

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Ik zit ook aan de shake en dan in combi met gewoon eten.
    Ben nu sinds januari 11 kg afgevallen.
    Voorbeeld dagmenu van vandaag.

Ontbijt. Aardbeienshake
    Tussendoor. Kiwi
    Lunch. Sla met tonijn uit blik met tomaat en komkommer.
    Tussendoor. Appel
    Diner. 200 gram broccoli met 100 gram wortelen en kipfilet. Dit klaargemaakt in de stoomkoker.
    Tussendoor. 100 gram yoghurt.

18. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Tot ik ze beu ben....;)
    600 kcal?????:$:$:$

Ik zal ze gaan minderen dan maar, maar ben nou toch benieuwd waarom mijn dieetist het goed vond. Zal het de volgende keer eens vragen.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Zijn bijna allemaal onverzadigde vetten die de pitten bevatten. Daar naast wegen de kcal niet op tegen de vitaminen die erin zitten.

Gewoon blijven eten , alleen het zout moet je voor opletten.

Walnoten zijn 700 kcal per 100 gram maar ook enorm gezond.

20. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Oke, dat is waar. Maar kcal boven of op onderhoudt =/= niet afvallen.. nagenoeg eender of ze uit een blaadje sla of uit een hamburger komen.. enige verschil is dat je de gehele dag non-stop sla eet of maar 3 big-macs bvb :D

Deel Deze Pagina