Maar dan gebruik je een tablet vaak ook zakelijk en als oa tekstverwerker en voor spreadsheets. De meeste mensen doen dat niet bij privegebruik. Voor degenen die dat wel doen, is zo'n type tablet natuurlijk ideaal. Ik ben zelf niet zo van Apple-producten, maar ze maken wel mooie producten. Feit is dat je bij de grote merken ook voor de naam betaalt (dat is niet alleen bij Apple zo, maar mensen hebben het geld er graag voor over) Met een USB/bluetooth toetsenbord heb je met de duurdere tablets al snel een ideale 'computer' voor onderweg Dat was voor mij ook de reden om een tablet aan te schaffen en dus voornamelijk voor internetten en eenvoudige spelletjes. Daar heb je geen hele dure voor nodig. Wel is het belangrijk dat je wat opslagruimte hebt, anders kun je maar 3 apps installeren. Wat ik van Lenovo heel fijn vind, is dat er niet zoveel voorgeinstalleerd staat en je dus zelf die keuze kunt maken.
iPad air! Heel fijn in gebruik. Wij hebben de onze via marktplaats gekocht en zijn er echt super tevreden over, we hebben de eerst zo'n 3 jaar geleden gekocht en de tweede 4 maanden geleden. Bij beiden niet te merken dat ze tweedehands zijn.
Dat antwoord was niet naar jou bedoeld. Als je liever Android wil dan is dat natuurlijk ook gewoon prima en dan kan je voor 200-300 een leuke tablet vinden. Als je wil weten waar je op moet letten bij aanschaf, daar heeft de consumentenbond goede tips voor. Al zou ik je dus adviseren om ook naar Anroid versie en update mogelijkheden te kijken. Als antwoord op je vraag; iPads zijn qua specs en benchmarks echt beter en gaan ook langer mee, zeker een jaar of 5. Daarnaast kun je ze nog voor een goede prijs verkopen. Zelfs als ze kapot zijn. Maar Apple maakt alleen maar top of the line producten en aan budget modellen doen ze niet. Samsung maakt naast top producten ook budget modellen. En merken als Lenovo maken voor zover ik weet alleen maar budget modellen. De vraag is of je een top product nodig hebt voor een beetje surfen en een spelletje spelen of dat je met een budget model ook prima uit de voeten kan. En dat is voor iedereen heel persoonlijk. Ik wilde alleen aan degene waar ik op reageerde uitleggen dat de ene tablet de andere niet is 'onder de motorkap'. En dat de prijzen van iPads echt niet meer onredelijk hoog zijn. Een andere reden is dat iOS ontwikkeld en onderhouden word door Apple zelf. Daar betaal je dus ook voor. Android daarentegen is gratis, omdat dit door Google gemaakt word en Lenovo, Samsung etc daar dus geen kosten aan hebben.
Ow en nog een tip, 16 GB is voor een tablet echt (te) weinig. Dan zit ie zo vol. Ook als je alleen maar spelletjes er op zet. En op SD kaartjes kun je alleen foto's, muziek etc zetten. Meestal kun je er geen apps op installeren!
Hier 16 GB op de tablet en heel veel spellen voor de kinderen erop en zit nog lang niet vol. Ligt er maar net aan welke spellen je wil natuurlijk
Eij hebben 2 Samsung tablets iets met nummer 4. Geen idee meer wat de hele naam is. Dochter heeft nu een Samsung tab E. Wij zijn super tevreden met alle 3.
De samsung is nu in de aanbieding voor 205. Denk dat ik daarvoor ga. In januari moet er ook een nieuwe telefoon komen. En er komt nog 1 of 2 mini vakanties er aan.
Hier een ipad pro. Die kregen we bij de opleiding van mijn man en die moeten we helaas weer inleveren. Hij kostte rond de 600/700euro. Maar dat ding is zo loeisnel! Heeft veel meer werkgeheugen dan de goedkopere tablets ook. Ik vind de ipad alleen niet zo gebruiksvriendelijk. Vind hem niet handig in gebruik. Dus misschien wel terug naar samsung. Maar als je dan een beetje vergekijkbare specs wil als de ipad pro ben je bij Samsung ook minimaal 600euro kwijt. Dus ik vind samsung niet echt goedkoper dan ipad. Ze maken alleen wel meer budget modellen. Voor kinderen zijn die opzich prima. Beetje youtuben enzo...
Zeg ik net tegen een kennis dat de samsung oa bij de bcc in de aanbieding is. Haar man werkt daar. Krijg ik terug maar de ipad is ook in de aanbieding voor 377. Als ik het fysiek red woensdag even naar bcc.