Als je gaat naar instellingen, en dan algemeen, staat er dan software is up to date? Zo ja, dan moet het wel een oud model zijn. Dat is het eerste model uit 2012. Staat er ergens een nummer op de achterkant wat met de letter A begint? Dit nummer staat ook in de iPad bij Instellingen, algemeen en dan info, bij Model.
Model A1432. Software is up to date. Maar goed het is een krijgertje dus prima. Krijgt wel kuren nu dus dat wordt een nieuwe (Android tablet )
Ja dat is het eerste model uit 2012: iPad mini Year: Late 2012 Capacity: 16, 32, 64 GB Model number (on the back cover): A1432 on the iPad mini Wi-Fi A1454 on the iPad mini Wi-Fi + Cellular A1455 on the iPad mini Wi-Fi + Cellular (MM) White or black front bezel Silver or slate aluminum housing Lightning connector The nano-SIM tray is on the left side on iPad mini Wi-Fi + Cellular FaceTime HD and iSight cameras Bron: https://support.apple.com/en-us/HT201471 Dus die gaat al 6 jaar mee.
Wat een Apple haat weer. Tablet markt is ingestort hoor, dus zelfs iPads zijn nu best betaalbaar. Het nieuwste iPad model 2018 is 359 euries. Die zijn wel duurder geweest.
Wij hebben voor onze zoon een Lenovo tab 10 of zo. Rond de 150 euro nieuw gekocht half jaar geleden en erg tevreden over. Qua 2e hands durf ik niet zoveel te zeggen wat goed is of niet. Wij zijn wel echte samsung gebruikers en dat is ook een fijne tablet, maar die is pas een half jaar oud, dus geen idee hoe het met updaten zit. iMoeder...zie nu je naam...word jij door apple betaald of zo dat je die zo blijft noemen
Apple haat, tja zo kan je het wel noemen ja . Ik kan er niets mee. Daarom heeft mijn jongste mijn ipad gekregen destijds . Maar nu we iets nieuws 'moeten' dan toch liever Android.
Ja het is maar net waar je fijn mee overweg kan hoor. Mijn werkt tablet (en telefoon) is een Samsung. Ik werk er dus dagelijks mee maar 'gillend gek' is nog een understatement. Ach ja, voor ieder wat wils nietwaar.
Dank jullie wel voor de reacties. @iMoeder je hebt natuurlijk ook nieuwere modellen tweedehands dat bedoelde ik. Niet de allernieuwste van nu, maar iets ouder. De Samsung kan dus nog wel even mee. Ik ga zoeken op deze types die genoemd zijn. Ik zag zoveel voorbij komen.
Ipad kan je zeker niet oneindig updaten inderdaad. Werkt volgens mij net zoals een Android versie. Mijn dochters hebben mijn oude ipod gekregen, maar die kan je ook niet meer updaten dus kan je er niks meer mee helaas.
Mijn dochter heeft die pas gekocht en was verbaasd over de prijs. 3 jaar terug koste mijn iPad echt wel meer.
Dat is idd een stuk minder voor de Ipad. Als het klopt kan ik een Samsung tab a6 zo goed als nieuw overnemen. Ook nog de verpakking erbij! Denk dat dit een super mooi cadeau wordt.
Dank je. Ik kon van de ipad wel een overzicht vinden (al ben ik daar meer in thuis want ik heb zelf een ipad) van de Samsung heb ik geen verstand haha. Heb ook geen Samsung telefoon.
Ik vind het ook allemaal onduidelijk hoor. Apple is daar idd veel duidelijker in. Maar ik Google en dan staat er 'Samsung Galaxy Tab A (2016)'. Zelf heb ik een s3 en weet dat die toevallig uit 2017 komt, haha
De Galaxy Tab A is uit 2015, de Tab A 7.0 en 10.1 zijn uit 2016. De S komt dan weer tussendoor of zo. Dit is de model serie; https://en.m.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_series