Welke tabletten foliumzuur multizwanger kruidvat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemeid21, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Welke zijn "goed" wil naast foliumzuur ook een soort visolie ed binnen krijgen. Is multizwanger kruidvat goed? Eigen merk dus

2. Zwanger01

Zwanger01 Lid

6 nov 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik van davitamon mama totaal. Daar zijn visolie in en alles wat je nodig hebt
    Deze is er voor vrouwen die zwanger willen worden en wanneer je zwanger bent.
    Daarnaast slik ik nog een extra foliumzuur van de huisarts omdat deze heel laag is bij mij.

Ik weet niet of er in deze tijd nog een goed of slecht is maar het prijsverschil is enorm...

Ik vertrouw iig op Davitamon.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Niks van Kruidvat. Sorry. Ik zou gaan voor solgar prenatal nutrients

4. Humava

Humava Niet meer actief

Waarom zijn de vitamines van kruidvat niet goed? Ik slik ook de zwanger multivitamines van kv met visolie.

5. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slik gravitamon is mij aangeraden door me vk bij mijn eerste kindje. Nu ik zwanger ben van de 2de gebruik ik nog steeds gravitamon zit foliumzuur, ijzer, vitamine D enz. In

6. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Davitamon met omega 3 visolie voor de ontwikkeling van de hersentjes!!!

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Alleen davitamon dus? Ga ik daar denk ik voor

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik heb vitamine van het kruidvat met visolie.

9. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Deze. En ik heb ook davitamon mama compleet liggen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit.

10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Davitamon mama compleet met visolie. Ze zijn vaak wel bij een drogist in de aanbieding 1+1 gratis ofzo.

11. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Supplementen als vitamine D, foliumzuur en melatonine moeten aan een bepaalde richtlijn voldoen en werkt van elk merk hetzelfde en goed.
    Het gaat alleen vaak om de toevoegingen die gebruikt worden bij de goedkopere merken.

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Toevoegingen, vul middelen en bind middelen van Kruidvat Davitamon etc zijn chemisch. Van betere merken zijn ze natuurlijk en veel beter opneembaar. Daarnaast geen chemicaliën in je lijf..

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb die van kv op dit moment. Ben aan het begin nog wel eens aan het stoeien geweest met spul van de natuurwinkel, maar ik vond de instructies onduidelijk en heb tot dusver geen wetenschappelijk onderzoek kunnen vinden dat kan aantonen dat het merk ook maar iets invloed heeft.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier davitamon mama compleet plus. Met omega3 visolie. Ik slik het de hele zwangerschap door en de tijd dat ik borstvoeding ga geven. Baat het niet dan schaad het niet. De vk adviseerde ook om het door te slakken tot het kindje niet meer van mijn lichaam afhankelijk is.

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb ook multizwanger (ofzo) van kruidvat, daar zit visolie bij in. maar heb ook nog visolie staan en zo nu en dan slik daar 1 extra van.
    Vorige keer ook kruidvat vitamine gehad en mijn kind is super gezond.

Deel Deze Pagina