Problemen met vagina Dochter 4

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door flowertje, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn dochter heeft last van een pijnlijke vagina rood en er komt pus uit (sorry klinkt heel vies) ook ruikt het niet lekker dat ruik je al van ver weg.
    Nu zijn we bij de dokter geweest en die heeft een kweek genomen alleen die was dus goed maar nog steeds is haar vagina dus zo pijnlijk en jeukerig..

Ik smeer al met zalf voor schimmels maar die doet dus niet echt zijn werk iemand hier ervaring mee ?

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    ik zou terug gaan naar de huisarts!! dit lijkt mij niet normaal! Kan wel zijn dat uit de kweek niets komt maar dan moet de arts even verder kijken/opties proberen om erachter te komen wat er wel aan scheelt!

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja ik bel morgen meteen dit kan ook niet goed zijn

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    en als de ha weigert iets te doen, eisen dat je naar een kinderarts mag. Dit is niet goed hoor.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jup.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zouden jullie niet langer met schimmelzalf smeren want dit doe ik pas een week

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Als het geen schimmel is dan moet je er ook niet mee smeren

Ik kreeg ook eens schimmel creme voor mijn oor. Na smeren werd het erger...

Bleek dus eczeem te zijn en ik had hele andere creme nodig

Ik zou er zeker weer mee naar de huisarts gaan.

Mijn ervaring met huisartsen is dat ze weinig van de huid weten en soms maar wat gokken.

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    idd die ervaring heb ik ook... Ik zou iid ook zeker haar de HA blijven gaan tot het opgelost is! Erg vervelend voor je dochtertje!
    Succes!

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou dat vind ik niet echt normaal klinken! :$ Klinkt ook niet echt als een schimmel. Ik heb zelf in het verleden zo vaak schimmelinfecties gehad, maar daar kwam geen pus bij kijken. Maar misschien zijn er meerdere soorten? Maar dan nog zou je met een zalf/middeltje al snel resultaat moeten hebben en je zegt dat er niets verminderd. Is er al eens bekeken of het niet van dieper binnenin kan komen? Ik zou een kinderarts raadplegen en snel ook!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik denk eerder aan een eczeem waar een bacterie bij is gekomen. Dan is het nu een ontsteking.

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Raar dat er uit die kweek niet gekomen is. Dat het stinkt en er pus uit komt, lijkt een bacteriële infectie, maar ik zou er zeker mee terug gaan. Als het een schimmel was had dat ook uit de kweek moeten komen. Ik weet niet welke zalf je hebt, maar die mag vaak niet op de slijmvliezen gesmeerd worden.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Zou hier direct mee terug gaan en eisen dat t goed onderzocht wordt!! Benadruk de pus!!

13. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    als het een schimmel zou zijn,kan het wel langer duren als een week,maar je zou denk ik al wel wat verschil moeten merken.

jeukt het ook? of doet het alleen veel pijn?

ik zou je huisarts eisen om verder te zoeken,en anders je laten doorverwijzen naar een ka en wel snel ( dus niet nog 2 weken moeten wachten op een afspraak)

ik weet helaas zelf hoe het is om daar problemen te hebben en ik kan je zeggen het is verschrikkelijk!

en ik vind het toch ook heel belangrijk! het is niet zomaar een plek!

ik weet even niet hoe oud ze is? maar draagt ze nog een luier?
    mijn zoon heeft een gevoelige huid en door de luier kreeg hij vaak een soort schimmeltje of open plekje waar dan weer een bacterie bij kwam,dit werden dan hele vieze soort open smetplekken,wat ontzettend pijn deed.

hiervoor kreeg ik antibiotica zalf en hiermee ging het weg ( de 2de keer had ik een andere ab nodig!)

heel veel sterkte! en ik hoop dat je er achter komt wat het is en dat ze er snel af is!

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    probeer eens een zemelenbadje.. en zou teruggaan naar de ha..

15. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Jeetje wat heftig, ik zou met spoed vragen om een kinderarts! Misschien zit de ontsteking van binnen.Verder helpt het misschien 10 minuten minimaal in bad te laten zitten met Badedas original 2 keer per dag. Dit werkt ontsmettend. Dit hebben we gedaan toen ons zoontje een ontstoken plassertje had op advies. Beterschap met je meisje.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Doorverwijzing voor kinderarts vragen, eisen desnoods. En zorgen dat je vandaag nog terecht kan. Sterkte!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ga zo de dokter weer bellen want ze zit constant te rijden omdat het jeukt en pijn doet

18. chocolaatje

En eisen dat je vandaag nog bij een kinderarts terrecht kunt!

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Tja als je wilt dat iemand met je meedenkt heeft eisen denk ik het averechtse effect.

Er moet zeker naar gekeken worden, mee eens, liefst ook door HA voor het weekend. Maar de huisarts moet toch allicht de kans hebben om een behandelplan te maken.

20. chocolaatje

Nou dat dacht ik niet, als mijn huisarts steeds zo laconiek zou doen met zoiets zou ik het wel eisen. Zijn behandelplan werkt toch niet? En zeker bij zo een jong kindje is zoiets erg vervelend. Het is toch iets om serieus te nemen, mijn huisarts nam het wel heel serieus gelukkig toen mijn zoontje een ontstoken piemeltje had, en verwijst en belt meteen een kinderarts als hij dat nodig acht.

Deel Deze Pagina