acties waar je vreselijk om hebt moeten lachen...

Discussie in 'De lounge' gestart door dramaqueentje, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames (en minstens een heer ;)),

Ik heb zin om te lachen om acties die niet zo heel slim bleken te zijn, of wat dan ook, maar die in ieder geval gigantisch op je lachspieren werkten...

Mijne waar ik gisteren echt keihard om heb moeten lachen is wel een hadjebijmoetenzijn momentje, maar vooruit:

Vriend vertelde me beetje bozig dat ik hem 's-nachts wakker gemaakt en er uitgestuurd had. Ik kon me er niets meer van herinneren, en meestal herinner ik me dat soort dingen wel, maar het kon zomaar kloppen want er stond idd een flesje water op het hoofdeinde van ons bed.. Ik was zeer slaapdronken geweest en had moeite om duidelijk te maken wat ik bedoelde, en was zelfs pissig geworden toen ik het moest blijven herhalen. Uiteindelijk vriend naar beneden....komt hij 30 seconden later terug, lig ik rotsvast te slapen. Ben je dus wakkergemaakt en is er tegen je gesnauwd, sta je daar dan met je flesje water.... Hoe lullig. Ik zie hem dan ook helemaal staan midden in de nacht, in zijn boxer.... echt ik lig weer dubbel.

Jullie acties die je wilt delen?

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Pfff zijn dr genoeg.

Op een nacht hoorde ik getippel op de laminaatvloer op de slaapkamer. Dacht verrek de kabouter zijn nog binnen. Sta op en loop naar de deur om ze met een zwaaiende beweging van mijn arm naar buiten te dirigeren. Op dat moment komt mijn man omhoog en vraagt wat ik aan het doen ben. Van schrik kom il bij zinnen.en bedenk me dat het wel heel raar is wat ik doe. Met een rode boei en wat gemompel ben ik weer in bed gestapt.

Het getippel wat ik hoorde was trouwens de kat op overloop.

3. mama van Marit

Op een ochtend hoog zwanger moest ik nog snel naar de winkel. Auto geparkeerd en loop naar de winkel. Mensen keken wat vreemd naar beneden dus ik kijk ook. Wat zie ik? 1 roze croc 3 maten te groot en een adidas slipper.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahaha de kabouters zijn nog binnen ??? :( Sorry, sorry, sorry, maar ik lig hier in een deuk.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Was laatst naar zwemles geweest en daar draag je dan van die blauwe plasticzakjes om je schoenen binnen. Ga ik mijn fiets pakken komt er een bekende naar mij toe en zeg mag ik een foto van je maken!! Ik van huh jah je heb zulke leuke schoenen aan.:):):D:D:D:D Was ik vergeten die voetjes uit te trekken.;)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hehe zo is mijn vriend ooit op zn klompen sloffen gaan tanken, ik lag helemaal dubbel toen hij thuis kwam en hij vertelde dat ze hem zo raar aankeken!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gister ging ik de kruimeldief in het sleutelkastje ophangen...

Heb een x een dummie taart (piepschuim) in de koelkast gezet

En ik kan er verder niet op komen, al heb ij wel heeelll vaak lachwekkende mom en ten, ik onthou ze alleen niet altijd!

8. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, wat een leuke verhalen. :D

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had nieuwe vochtige schoonmaakdoekjes, ze roken zooo lekker en ik wilde ze aan mijn man laten ruiken. Dus ik duw zo'n ding onder zijn neus. Probleem is, als ik iets bij zijn mond in de buurt hou is het meestal eten en dan eet 'ie dat ook gewoon blindelings op. Dus je kunt het wel al raden :') Hij zat opeens met dat schoonmaakdoekje in zijn mond en een heeel vies gezicht. Heb me helemaal kapot gelachen om die kop.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Een schaar en een papiersnipper in je handen hebben en er dan zo met je kop niet bijzijn dat je de prullenbak met het voetpedaal opent en de schaar erin flikkert en wegloopt met de snipper.. :D

11. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren liep ik de supermarkt in met mijn zoontje in het zitje van het karretje. Pak ik dus ook nog zo'n mandje op wieltjes. Kwam halverwege de supermarkt er pas achter dat ik dus met kar en mandje aan het winkelen was :)

12. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ja dat doe ik ook wel eens het verkeerde ding weggooien :D
    of je wilt het glas drinken op tafel pakken om een slokje te nemen staat een schaaltje chips op tafel en zet die aan je mond in plaats van het drinken ;) mijn vriend kwam niet meer bij

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Zo was ik laatst helemaal in paniek, omdat ik mijn telefoon kwijt was. Hele huis op stelten tot ik vriend inene hoor zeggen: Schat, kijk eens in je hand.
    Pff, zo ben ik vaker vanalles kwijt, terwijl ik het gewoon vastheb.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whahaha ja ook zoiets!.. en je zonnebril kwijt zijn, ALLES afzoeken terwijl die op je kop staat :p

15. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Toen ik hoog zwanger was zou ik gaan koken kom in eens wist niet meer waar ik mee bezig was dus kwam met de garde in de huiskamer en zo 10 min gezeten tot mijn man vroeg lieverd wat doe je met die garde? Ik had het niet eens door. tja en zo heb ik wel vaker acties die niet heel slim zijn.

Ook heb ik ooit alles op zijn kop gezet op mijn werk omdat ik de sleutels kwijt was bleken ze in een vuile ovenschaal te liggen? snapte er niet van op dat moment.

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Gisteren uit pure zwangerschapsdementie het spek in de pan gegooid en toen ik dat hoorde sissen heb ik de boter er bovenop gezwierd!! Jezus dat was erg! Hahahaha ganse blok solo boter kunnen weggooien. Was even achterstevoren bezig :)

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    1 x zoooo ies doms, echt voelde me toen echt even heel dom haha. Ik had haast in koken, was laat thuis van een dagje weg, dus even makkelijk koken met haast (macaroni).. Wilde 6 uur eten en was al half 6 door, dus opschieten..

Macaroni was gekookt dus ik pak de pan van het vuur voor het afgieten, en in alle snelheid zoo dom, draai ik zo die pan om in de prullenbak.. Hoe ik dat voor mekaar gekregen heb is een raadsel, ik doe meestal als ik groente snijd een 'afwasteil' op het aanrecht met alle schillen ed erin, die moest ik nog leeggooien dat viel me op vlak voor ik die pan van het vuur haalde, dus misschien vandaar.

Maar ik heb echt even 10 sec staan kijken naar mn prullenbak vol kokend water met macaroni *moe*..

Toen snel aardappelsgeschild en hele dunne schijfjes gesneden, opbakken en de saus daaroverheen, was nog lekker ook.

Daarbij iets waar ik achteraf om heb moeten lachen omdat ik best heel erg ongeduldig kan zijn met mezelf zeg maar, dus als in koken en dingen afgieten, snijden etc haha geen geduld met dat soort dingen, dus tjaktjakgieterdegietsnelheid..

Stond een pan met aardappelen te koken, en ze waren gaar. Ik wilde ze dus afgieten, en stond met de keukenhanddoek in mijn handen, te lui/ongeduldig om die even om te ruilen voor pannelappen. Dus ik pak die pan van het vuur, en denk terwijl ik dat doe: ruik ik nou vuur? En hou zo de pan schuin om die handdoek goed te kunnen bekijken of die in de fik stond, met als gevolg een heel plens kokend water vers van het vuur over mijn voeten, nou dames ik heb staan jodelen, kleinzerig ben ik niet maar ik heb echt staan janken daarna. De brand ging er maar niet uit, in lauw water badje niet, gewoon niet.

Achteraf heb ik er wel om moeten lachen, omdat ik vaak van die situaties met mezelf creeer door mijn ongeduld met koken.

18. mama van Marit

Ik zal een jaar of 8 zijn geweest. Wij hadden toen een dwerghamster. Achterop mijn fiets had ik een mand voor de pop. Ik bedacht mij dat die hamster vast ook wel een blokje mee om wou. Een heel klein blokje moest lukken dacht ik. Maar eenmaal weer thuis was de hamster weg.

Ook weer op de fiets. Was bijna onze straat uit en zwaai naar bekenden. Ineens bats op een stilstaande auto. Verschillende buren hadden de klap gehoord en kwamen bij de deur. Of het wel ging of ze moesten helpen. Ik schaamde mij zo dat ik met tranen in de ogen weg ben gefietst. Toen ik in de spiegel keek schrok ik wel. Dikke bloedlip, blauw oog en schaafwonden.

19. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Dit is echt gebeurd!

Vorige week was ik, in het dorp, in mijn auto aan het rijden en zat gekke bekken te trekken. Op een gegeven moment had ik mijn mond in een O vorm en toen voelde ik met mijn tong dat er een stukje popcorn aan de buitenkant van mijn kies zat. Die probeerde ik met mijn tong weg te duwen en ik had mijn mond nog in die O vorm. Reed ik langs een jongeman en die zat mij vreemd aan te kijken. Toen kreeg ik pas door wat ik deed, oeps!

(Voor degene die het niet snappen, ik was, per ongeluk, een "pijpbeweging" aan het maken)

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    WHAHAHAHA!!!! jaaaaaa herkenbaar, maar dan in de gootsteen, vergeten vergiet erin te zetten :D:D

Deel Deze Pagina