Wieg Babsi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suzanne24, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Hai dames,

Ik heb via babyplanet een wieg babsi besteld. Inmiddels heb ik m thuis maar ik vind het matrasje tegenvallen. Het matrasje is namelijk heel dun (ongeveer 2 a 3 cm dik). Nu heb ik gelezen dat een matras dikker moet zijn voor een baby....mogen zij zo een wiegje wel verkopen? Ik weet nou niet wat ik moet doen, tis echt een tegenvaller, vooral voor de prijs die ik ervoor heb neergelegd (170 euro)... Moet (en kan) ik de wieg terugbrengen en mn geld terug vragen? Wat denken jullie?

Suzanne

2. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Niemand die me kan helpen? :(

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    In onze wieg zat ook zón matrasje.En die was 2 keer zo duur...Dus ik denk dat het standaard is...Ik heb eerlijk gezegd in de winkel ook nooit een dik matrasje zien liggen in die wiegjes...je kan wel een dik matrasje op maat laten maken,maar ik weet niet hoe duur dat is....Maar als jij echt niet tevreden bent over de wieg kan je hem gewoon terug sturen binnen 7 werkdagen.Succes ermee....

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de matras in mijn wiegje is ook niet erg dik moet ik zeggen maar alicia heeft er zonder problemen tot 6 maanden in geslapen hoor. ik weet niet of het kwaad kan in der ledikant heb ik wel een dik matras.

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn moeder verkoopt ook wiegjes en die matrasjes zijn ook maar zo dun, dit is een standaard maat en voldoet aan de eisen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is dus eigenlijk hetzelfde soort matrasje als in een kinderwagen bak? Ik wist ook niet dat dat standaard was.
    Ik heb een kindekeklein hang/sta-wieg, ik vond hem erg prijzig met z'n 170 euro ;) maar blijkbaar is het matrasje wat er in zit dus wel erg goed -qua dikte in elk geval, met z'n 7 cm.

Maarreh: ruilen kan altijd he, zonder opgaaf van reden volgens mij? Als je het via een webshop besteld hebt, heb je alleen wel kans dat de verzendkosten voor het terugsturen voor eigen rekening zijn.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Misschien kun je op de markt nog zo'n laag schuim op maat laten snijden en eronder leggen? Is vaak niet zo duur.

8. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Ja ik heb nu een andere wiegje..en wederom een dun matrasje :rolleyes: ... Ik denk dat ik de bodem zelf wat zachter maak met een zacht dik deken en dan t matrasje, want lijkt me erg hard zo voor een babyruggetje en ook koud.

9. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Beetje laat...maar bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina