ik wil een andere tandarts in Assen, maar... welke?! ik las al enge verhalen over van der Meulen op google, Atik staat slecht aangeschreven... wie heeft er een tandarts in Assen en hoe bevalt het? we zitten nu bij de praktijk in Kloosterveen maar die bevalt niet (slecht verstaanbare tandarts want ze komt uit Zuid-Afrika, daarnaast vertelt ze amper wat ze gaat doen, is ze niet goed met kinderen, en wat ik vooral heel erg irritant vind: eindeloos wachten tot er eens tijd is om een gaatje te vullen, en bij de kleinste complicatie moet je zo weer wéken wachten voor ze tijd hebben om verder te gaan!) kortom, ik zoek een tandarts die geen eindeloze wachtlijsten heeft, die goed is met kinderen, en vooral ook erg geduldig is met het zetten van verdovingen e.d. ohja, en geen tandarts waarbij je altijd maar alles eerst zelf moet betalen terwijl we gewoon bij Menzis zitten met een goeie tandartsverzekering... ik ben helaas een vaste klant bij de tandarts dus mooi rechtstreeks declareren graag
Wij zitten bij tandartspraktijk Marsdijk. Bij Miranda. Zij is erg goed, vinden wij. Ze heeft mijn door mijn angst heengeholpen. En heeft alle geduld als het gaat om angst en verdovingen. Ik ben nog wel bang, maar ik ga wel omdat ik weet dat zij nooit onverwacht iets doet.. En heel duidelijk is in wat ze doet..
@ingrid, welke tandartspraktijk is dat precies? ik zag wel dat Stuiver in Marsdijk zit, maar die bedoel je denk ik niet?
Ik zit bij een tandartsenpraktijk waar ik zelf niet zo tevreden over ben. Die zit aan de Beilerstraat (De Jong). Ik hoor van meer mensen dat ze niet zo blij zijn met deze tandarts. Hij probeert je namelijk altijd van alles aan te smeren zodat het hem meer geld oplevert, terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn. Ook moet je alles eerst zelf betalen en daarna declareren bij je zorgverzekering. Voorbeeld: het eerste jaar kreeg ik een groot compliment van hem over mijn gebit. Geweldig mooi gebit had ik volgens hem...Nauwelijks een jaar later was de beste man een praktijk begonnen in een groot huis (met dito hypotheek denk ik). En mijn gebit was opeens reuzeslecht? Er moest van alles aan gebeuren.... Nog een voorbeeld: vorig jaar moest ik gaatjes laten vullen in twee kiezen. Hij was druk met mij bezig toen hij telefoon kreeg. Een telefoontje wat mijns inziens best wel had kunnen wachten, maar hij ging vrolijk een gesprek aan van zo'n minuut of 10. En ik lag daar maar. De assistente vond het volgens mij ook maar vreemd, want die wist niet goed wat zij daar nou mee aan moest. Om te voorkomen dat hij mij in afgelopen maart weer van alles aan probeerde te smeren, heb ik vantevoren tijdens het maken van de afspraak aangegeven dat ik zwanger ben en ik geenszins voornemens ben om allerlei behandelingen te ondergaan. De assistente begreep mijn verhaal erg goed (had ook verteld dat we met pijn en moeite zwanger zijn geworden) en zou een en ander in de computer zetten. Kwam ik bij de tandarts....wou die man een rontgenfoto maken. De assistente zei toen snel dat ik zwanger ben en ik dat niet zie zitten. Toen heeft hij mij maar gauw een tandsteenbehandeling laten ondergaan. Hij moest toch wat. Om een lang verhaal kort te maken: Ik denk dat ik het ook niet zo lang meer volhoud bij deze tandarts (vooral niet als de tandartstarieven worden losgelaten, want dan vrees ik het ergste met deze man). Dus ik houd de tips hier even in de gaten. @ Ingrid: die tandarts van jou zit toevallig in de wijk waar wij wonen. Maar de meeste tandartsen zitten tegenwoordig toch vol en hebben wachtlijsten? Of valt dat mee?
okee, de Jong wordt het dus ook niet thnx, hier heb ik wat aan! liever op voorhand hier achter komen dan eerst patient worden...
@Jalea, nee wij hebben niet stuiver.. Maar wighert. @ Be Happy geen idee of ze wachtlijsten hebben.. Denk het wel.. Maar je kunt altijd proberen of ze plek hebben..
Ik had ook al op de PB van jalea gereageerd, maar hier tandartspraktijk oranjebuurt. Helemaal tevreden over. Hiervoor zaten ook wij bij tandartspraktijk de jong, en daar zijn we echt gillend vertrokken. Wij zijn verzekerd bij zilveren kruis, maar moest toendertijd alles zelf voorschieten. Ze maakten zelfs een keer een foutje, kwam ik na betaling achter (en betaling = direct met de pin) maar dat was jammer, ik moest het maar gewoon opsturen naar mijn verzekeraar en dan kwam het wel goed. Ook is mijn man geloof ik 8 keer in een jaar geweest. Ondanks de goede verzekering moesten we dik bijbetalen. 'reparatíes' vielen er zo weer uit, en het duurde enorm lang. uiteindelijk zijn we dus overgestapt (nadat ik hier mijn frustraties heb geuit) en toen kreeg mijn man als klap op de vuurpijl de vraag "hoeveel jaar geleden hij het laatst bij een tandarts was geweest" Ook over Atik hoor ik vervelende geluiden, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Hoi meiden van der Meulen heeft inderdaad een bizarre tandartsenpraktijk. Heb ik een blauwe maandag gewerkt. Hij is zelf een prima man hoor, je moet hem kennen... Jij zit bij een praktijk waar ik ook heb gezeten (ben verhuisd), maar ik had niet die vrouw, ik had Karel. Die vond ik echt super fijn! Ik vond hem heel prettig in de omgang, je merkte amper dat hij je aanraakte en was heel professioneel. Misschien kun je bij hem terecht?
Hij zei nooit zijn achternaam. Het is voor mij 4 jaar geleden, dus misschien is hij er dan al niet meer? Zou balen zijn, hij was echt heel plezierig. Niet naar van der Meulen gaan hoor!
Hai, Kan je niet helpen aan een tandarts in assen. Ben zelf assistente in Friesland dus ja niet zo bekend in de buurt van assen Waar ik wel wat over kan zeggen is het rechtstreeks declareren bij de verzekering. Dat kan vaak alleen als de tandarts een contract hebben met de verzekeraar. Elke tandarts is natuurlijk vrij te bepalen ook of hij graag wil dat je gelijk betaald of niet. Zelf laten wij alles verzorgen door NMT Fencs. En die sluit zelf ook contracten af met verzekeraars, dus bij ons gaat veel rechtstreeks naar de verzekering, wat ik zelf ook erg makkelijk vind. (En wat bij mijn verzekering, de Friesland nog niet mogelijk is Misschien kun je via google ook eens kijken wat voor tandartsen er allemaal in assen zitten.
marsdijk, bij het winkel centrum, wigherts zit vol en neemt niks aan, ik zit er al vanaf het begin bij (was 8 jr) en nu wilde ik mijn vriend er ook inschrijven, maar helaas helemaal vol, mijn dochter mocht dan gelukkig wel. aan de pelikaanstraat zit ook een tandarts, schijnt wel goed te zijn
Ik zit bij tandarts Barkhuis- Keur aan de groningerstraat en ben heel tevreden. Er werkt echter ook een nieuwe collega daar ( sorry, weet de naam niet) en die vind ik niet goed, vond de behandeling nogal pijnlijk. Ik vraag dus altijd naar mevr. Keur.
Die tandarts aan de pelikaanstraat hoef je niet heen, die gaan stoppen. Mijn moeder was daarbij, maar ze stoten alles af, en nemen niets nieuws meer aan.
oke, dan gaat ie vast verder met zijn motoren hihihi(schuur en tuin staan vol ermee). aan de torenlaan zit ook een tandarts, vrij nieuwe geloof ik, en die zijn volgens een kennis goed