Hallo allemaal over een paar weekjes (wie weet wel eerder) is het toch echt zover! dan verwachten wij ons eerste kindje! Nu is het zo dat aan mijn kant van de familie dit het eerste kleintje wordt! Mijn zus en zusje worden dus ook voor het eerst tante en kijken hier erg naar uit! Nu zat ik te verzinnen dat ik het wel leuk zou vinden om ze een kleinigheidje te geven voor dit speciale moment, maar ik heb echt geen idee wat!!! nergens in de winkel zie ik leuke ''tante'' cadeautjes... het liefst ook gewoone en aardigheidje en geen super duure cadeau's en het zelfde of zelfde-achtig voor beide iemand van jullie een idee? alvast bedankt!
Als ik tante zou worden zou ik een mooie foto van de baby in een leuk lijstje ERG leuk vinden! succes 'straks' en veel geluk gewenst! Amber
Ja die slabbetjes zijn wel leuk maar het is VOOR de tante niet voor de baby op zich een fotlijstje is heel leuk maar dan zou ik graag iets op dat fotolijstje willen wat wijst naar de tante, het is vooral de titel die nieuw voor ze is en ze onwijs leuk vinden! ze zijn overgens 19 en 27 jaar oud
Wat ik erg leuk vond, had ik eens gehoord, was een armbandje wat dan voor de tantes, kindje, en de mama.. De vrouwen zeg maar Ik heb voor mijn zusje een gouden hangertje van een kindje met m'n zoontjes naam erop.. Ze was er erg blij mee en heeft 'm altijd om
Ik heb helaas geen ideeen maar lees wel even mee. Hier wordt schoonzus ook voor het eerst tante dus een kleinigheidje zou wel leuk zijn