05.30 :s

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Vanmorgen vroeg belde er iemand. eerst hoor ik ook iemand schreeuwen van het is half 6 waarom belt u mij:( heel vreemd.

Nog geen 10 seconden later belt de beste man weer.
    Dat hij op marktplaats een advertentie had gezien. Ik zeg weet u wel hoe laat het is dit zijn geen tijden om te bellen.

Zegt meneer heel leuk ja ik ben al vanaf vannacht 3 uur aan het bellen :$
    Dus ik zeg tegen die meneer vind u dat normaal zegt hij ja ik kom van het platteland. Dus ik zeg ja ik ook en gingen om half 5 eruit om de koeien te melken niet om 3 uur. Maar hij wilde iets hebben bla die bla.

En dat wilde hij komen afhalen dus ik heb hem gezegd dat als ie daadwerkelijk interesse heeft maar een mail moet sturen en mij niet moet wakker bellen om half 6 smorgens. Zegt ie ja dit is het enige moment dat ik kan bellen ik wil graag dat en dat voor me dochter hebben.

Ik heb maar opgehangen ik had het idee dat het een inbreker is ofzo. Om te kijken of er ook iemand woont op het adres waar het bedrijf is gevestigd anders bel je toch niet zo vroeg???
    en aangezien ons nummer is gekoppeld aan het bedrijf

ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat raar zeg ?! Heb je een nummermelder, eventueel een naam achterhalen ?

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Heel apart vind ik het.. heel vreemd! Lijkt me toch dat een redelijk normaal denken mens weet dat hij niet op zo n tijdstip moet bellen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Een beetje snugger mens weet toch wel dat het not done is om op zo'n vroeg tijdstip te bellen?!

Zou er ook mijn vraagtekens bij hebben!

5. noukie89

ik dacht in eerste instantie dat het me moeder is haar hond is momenteel meer dood dan dat ze leeft

maar ik zag al dat er oproep stond (anoniem dus )
    aan het eind van het gesprek zei ik ook al tegen mijn vriend wat kan een boer nou schelen dat of hij met nummer herkenning belt of niet
    die zou gewoon een normale nummer nemen en geen anonieme

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

goeiendag zeg! waar haalt hij het lef vandaan, moet hij zelf niet slapen ofzo?? vanaf 3 uur???? ZIEK!
    Als je nummer herkenning had, zou ik denk ik voor mijn eigen veiligheid de politie inlichten en misschien dat het wel een bekende is van ze. dan wordt je gelijk serieus genomen als deze kerel weer langskomt en jij de politie belt!
    vind het echt bespottelijk gewoon.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik denk dat je met een gek te maken had gehad.

Had niet eens fatsoelijk opgenomen hihh.

Half zes is die me gek zeg.:x

Rond een uur of 8 s morgens oke maar half 6 in de nacht neee haha:x

8. Alita

Alita Niet meer actief

heel vreemd hoor...

9. noukie89

ik ben ook niet echt vriendelijk gebleven :)
    vooral om dat ik me een hoedje schrok omdat het niet zo best gaat met m'n moeders hond

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ja zeg, wat een mafketel! Vanaf 3.00 uur bellen :$ Ik zou ook op z'n zachts gezegd niet vriendelijk zijn nee :x Maarre...ik zou maar je telefoonnummer van marktplaats halen. ;) Ik zet ook geen telefoonnummer meer neer. Je krijgt de vreemdste mensen aan de lijn dan!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ik zou gelijk ophangen hoor wat een idioot zeg!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat vreemd ofniet.. was het niet gewoon zo mafkees die um niet helemaal spoort?

13. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    misschien je telefoonnummer weg halen op mp ;)

14. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wat een vreemde man zeg.. Ik zou ook je tel.nr van marktplaats halen. Ik had een poosje terug een rokje te koop op marktplaats en werd ik dus gebeld door 1 of andere idioot aan de tel met de vraag hoe kort het rokje was want hele korte rokjes vond hij wel heel ge*l voor zijn vrouw.. en hij ging zo maar door. Bleef ook constant mij anoniem bellen

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mmmmmmm heel vreemd idd :O
    Ieder mens weet toch dat de meeste mensen zo rond die tijd nog slapen of net aan het wakker worden zijn ?

Ik werd vanmorgen ook om 5.15 gebeld :O Door radio 538 :S mijn vriend had me opgegeven voor de wekservice omdat ik hem gisteravond wakker had gemaakt toen ik iets aan hem vroeg ggrrrrr!!!

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Haha, grappig.

Maar wat ene mafkees zeg. Ik had niete ens opgepakt. En idd je nummer niet op mp zetten dan kunnen ze alleen maar mailen.

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    rare gast zeg ????

18. noukie89

ik moet wel het is een bedrijfs- advertentie die door gelinkt wordt naar de website

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zou er niks van geloven, kom op! een gezond iemand weet dat half 6 echt geen tijd is om te bellen!

of dit is gewoon om te checken of om te ouwehoeren...anders is hij echt gek!

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat een onzin dat een boer alleen om half 6 tijd heeft om te bellen.

Daarmee val je al snel door de mand hoor!

Deel Deze Pagina