Heb jij een Lodger Bunker?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hester, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Heb jij een Lodger Bunker? En zo ja: gebruik je hem graag?
    Foto's van je baby-in-bunker zijn ook erg welkom! :D

Ik zit te twijfelen of we in het voorjaar voor onze tweede een lodger bunker zullen aanschaffen. Vind hem heel mooi op de plaatjes, maar heb hem nog niet kunnen uitproberen. We hebben een Bugaboo MET voetenzak, maar mij lijkt het zo handig om deze in de maxi cosi te gebruiken. Klopt dat?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb wel een bunker... heel fijn ding. Lang gebruikt, blijft mooi maar... een baby leg ik er niet in. Voor de maxi/cosi vind ik ´m echt te groot, sowieso voor een kleine baby. Die verzuipt daat volgens mij in. Daarin hebben we gewoon een bijpassende zak. Ik heb ´m gebruikt vanaf de tijd dat het zitgedeelte in de kinderwagen werd gebruikt dus vanaf een maanf of 7-8 en dan tot ruim 2 jaar (in de winter dat mn zoon 2 werd nog vollop gebruikt, hij droeg toen maar 86 ong, ff voor het beeld erbij). Een babytje zie ik er echt niet in.

Lodger heeft nog wel andere doeken die kleiner zijn... ikzelf heb ook een wrapper maar die heeft niet die gaten voor gordels. Die gebruiken we gewoon als lekkere doek in de box ed. maar zou ook goed in een kinderwagenbak kunnen.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb de lodger bunker in de wagenbak van onze bugaboo cameleon liggen, past precies, en is wel handig...ben van plan hem bij de beeb gewoon zo te gebruiken, hebben ook uit dezelfde lijn een wrapper, die ook in de wagenbak gebruikt gaat worden.

later ga ik de bunker gewoon in de wandelwagen gebruiken....
    in de maxi cosi vind ik hem veel te groot, we hebben een orginele zak in de mc, en doen daar een extra dekentje onder, als het echt te koud is....

4. Hester

Hester Niet meer actief

Oh ik wist niet dat hij te groot is voor de MC! Goed dat jullie het zeggen. Klopt het dan dus dat hij niet echt iets toevoegt als je al een voetenzak hebt?

*hoopt stiekem dat het wel iets toevoegt, want vindt bunker zo leuk*

5. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat je 'm heel fijn in de wagenbak en straks in de wandelwagen kunt gebruiken (als je het dan nodig hebt qua warmte/kou). Voor in de mc issi te groot, maar hij is zeker eeeeerg leuk! ben er ook verliefd op!

6. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik gebruik hem wel gewoon in de maxi cosi. Heb ik bij de eerste gedaan en nu weer, ideaal.

Hij kijkt iets over de rand beneden maar dat stoort echt niet, vindt ik!

7. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Ik heb m ook en heb m in de maxi cosi gebruikt en in de wagenbak vorige winter. In de maxi cosi gaat het wel. Het hangt wat over aan de voorkant maar helemaal niet storend. Mijn kleintje is wel van juli dus was in de winter niet zo iniminie meer. In de wagenbak heb ik m ook veel gebruikt. Past er precies in.
    Komende winter in de wandelinzet.

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb zelf de lodger bunker, deze dient voor de wandelwagen. Ik heb hem al ontzettend veel gebruikt. Wij hebben ook de bijpassende voetzak bij onze wandelwagen maar we hebben hem nog maar 1x gebruikt en dat was op skireis in Frankrijk. Ik zou hem voor geen geld willen missen.

Voor in de maxi-cosi is hij wel veel te groot hoor, daar hebben ze bij lodger iets anders voor nl de lodger shelter, er zitten daar gaten in waardoor je hem in de maxi-cosi kan gebruiken.

En als je op zoek ben naar zo'n wikkeldoek voor in de wandelwagenbak , dan kan je de lodger wrapper gebruiken.
    Ikzelf heb hem niet, maar als er ooit een 2de komt dan koop ik er zeker één. Ze hebben echt super dingen van lodger!!

9. Sijke

Sijke Bekend lid

ik heb twee lodger wrappers, een wat kleinere soepele en een soort fleece, dikker en groter.
    Achteraf miste ik wel de gaten voor de gordels, dus had beter een bunker kunnen nemen denk ik!
    Deze zijn best handig maar ik zou ze niet nog eens aanschaffen....

10. Hester

Hester Niet meer actief

Aha ik hoor het al: ik vrees dat ik zowel de wrapper als de bunker zal gaan kopen ;) Wat een leuke producten!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik wou hem dus ook steeds en niet gedaan. nou nu wel
    heb voor in de wandelwagen een lodger wraper een dikker en ik wil hem ook in de mc gaan gebruiken want je kan dat tussen stuk best stellen dus dan kan ie even goed dicht.

of moet een meisje krijgen want dan heb ik nog de shelter.

wil ook nog twee dunnen wrapers voor thuis maar ga gewoon voor via mp. ze zijn namelijk best duur

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een wrapper fleece (voor nop gekregen van Lodger omdat ons meisje op de 10de is geboren) en ik heb ook een bunker, nog niet gebruikt want na aankoop bleek dat er een aantal lusjes los zaten dus teruggestuurd naar Lodger en ik krijg een nieuwe toegestuurd..

Ik gebruik nu de wrapper in de kinderwagenbak maarreuh ons meisje is nogal beweeglijk dus die wrapper ligt meestal open dus moet ik haar alsnog een jasje aan doen..

13. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Wij hebben een Bunker als voetenzak in de (McLaren) buggy, echt ideaal! Zou niet zonder willen.

In de wagenbak vd kinderwagen hebben we een Wrapper van Lodger, ook erg fijn.

In de MaxiCosi hebben we een voetenzak daarvan; de Bunker zou ik daarvoor echt te groot vinden. Zowiezo groot voor een kleine baby; ons zoontje van anderhalf (ruim 85cm) past er nog héél royaal in).

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik heb 3 wrappers en 1 bunker ( de groene met de streepjes) ergg leuk. Kleine is nog in aantocht. Maar ik was meteen verliefd op die dingen. 1 wrapper heb ik nieuw gekocht erg mooi en die 2 andere en de bunker 2e hands. Maar nog in totaal nieuwstaat. Erg blij mee, denk dat ik ze veel ga gebruiken ivm winterbaby'tje

15. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Wij hebben er 2 !!

De 1e gekocht via marktplaats om te testen of hij echt ideaal was. En ja !! dat is hij. Ik ben verkocht.

Stijn heeft hem nu in de wandelwagen (zonder de dikke wintervacht) en hij zit er lekker warm bij.

Een 2e heb ik ook nieuw via marktplaats gekocht. En dat scheelt wel heel veel centjes.

Nu heb ik 2 hele mooie bunkers. (1 nieuw en 1 bijna nieuw) voor de prijs van 1 nieuwe.

De bunker is trouwens te groot voor de maxi cosi en voor de kinderwagen zou ik hem ook niet gebruiken wel voor buggy en/of wandelwagen met een 5 puntsgordel.

16. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor de mc kan je de shelter gebruiken.
    De wrapper gebruik ik ook in de wagenbak.
    De Bunker gebruikte ik voor onze oudste in de buggy, maar ik vond het klittenband wel onhandig want dat deed ze open. Maar ik vind het wel lekker spul allemaal!!

17. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb er ook eentje! Ideaal hoor, gisteren voor het eerst (zonder binnendeken) gebruikt in wandelwagen en hij lag er heerlijk comfortabel in. In de wandelwagen bak (maxi cosi mura) past 't perfect. Voor de maxicosi vind ik 'm wat groot. Wat ik ook zo leuk vind is dat er verschillende binnenkanten zijn die je kan verwisselen, ga er ook nog zeker 1 bij kopen. Van de winter zal ik er zeker veel plezier van hebben!

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb ook een bugaboo met bijpassende voetenzak maar toch ook d ebunker gekocht. Deze hadden we nl voor ons zoontje 8 jaar terug ook en beviel super. Nu gebruik ik het liefst de bunker, ik vind hem warmer en handiger dan de voetenzak van bugaboo.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Als ik het goed begrijp, vervangt de bunker dus de voetenzak??

Wij hebben een tweelingwagen en met de voetenzakken liggen ze best wel krap. Vandaar dat ik benieuwd ben of de bunker een voetenzak kan vervangen!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik gebruikte de bunker voor de kinderwagenbak, heeeerlijk warm en zacht. De mijne is echter een meisjesvariant en is over te nemen voor de geinteresseerden ;)

Het gaat om de Lodger Bunker Folklore Aubergine.

Deel Deze Pagina