Welke tandjes kwamen bij jullie kindje als eerste door? Ik twijfel bij ons meisje of ze misschien nu al tandjes krijgt Beneden zie ik links en rechts een klein puntje wit maar twijfel of het tandjes zijn. Mag bijna niet in haar mondje kijken dus voorzichtig tikken met een lepeltje lukt niet
mijn zoontje van 5 maanden en 3 weken heeft al een maand 2 tandjes hij heeft ze onder en dan de 2 middelste voorin groetjes
Toen Jamila 7 weken (en 4 dagen ) was kreeg ze haar eerste onder voortandje de meest rechtse, 5 dagen daarna het tandje er naast. Hier dus ook de twee onderste middelste tandjes, ons omgekeerde konijntje
Bij Amy kwamen ook onder eerst 1 tandje en iets later het 2de tandje. Het waren bij haar alleen geen witte puntjes maar eerder doorzichtige streepjes en daarna werd het pas een wit puntje. Maar dat kan natuurlijk bij andere kindjes weer anders zijn. Amy was trouwens al dik 7 maanden toen het eerste tandje zich aandiende.
Esmee was 9 maanden en 1 week oud toen ze dr eerste onder tandje kreeg, week later kwam onder tand 2. toen ze 1 jaar en 1 maand was kreeg ze ondertand 3 en niet veel later kwamen er 2 boven tanden door.
dice had ook al vanaf 3 maand een wit puntje onderin was een talg kliertje nu is hij 6 maand en 4-2-2009 is z'n eerste ondertandje door gekomen de 2e ernaast komt ook bijna door
Gjalt was 6 maanden toen kwamen de 2 voorste onderste tandjes, nu heeft hij de 2 hoektandjes boven er bij en sinds kort een hoektandje beneden, de tandjes schieten hier als paddestoelen uit de grond... gaat heel erg snel
hier was het 2 voortanden onder snijtandje rechts boven 2 voortanden boven snijtandje linksboven 4 kiezen 2 boven en 2 onder nu heeft ze dus boven 4 tandjes 2 kiezen en onder 2 tandjes en 2 kiezen
Hier sinds vorige week 2 tandjes tegelijk onderin doorgekomen. Ook de middelste 2. Ben dus nu braaf elke avond zijn tandjes aan het poetsen. Moet zeggen, wel een gewriemel hoor, want hij houdt de hele tijd zijn tongetje ervoor hihihi.
Mason had met 6 maand 2 tandjes onderin en hij heeft vandaag zijn 3e tand gekregen. ( een hoektand linksboven)
Jesse was bijna acht maand toen zijn middelste ondertandjes twee dagen na elkaar doorkwamen. Nu is hij al bijna een jaar, maar het is tot nog toe bij deze twee gebleven! Eén voordeel is het wel: we zijn snel klaar met tandenpoetsen.
Eerst de onderste voortanden en daarna de tandjes ernaast bijde kanten. Nu pas is er een tandje boven voortand in aantocht. En zelfs al twee kiezen. Gr britt
Ik dacht dat Bart 3 weken geleden een hoektand kreeg, maar het was een talgklier Nu is afgelopen woensdag zijn ondertandje (links) doorgekomen. Deze is wel echt
noa had met n paar weken ook n wit puntje onderin dat bleek n gerstenkorreltje te zijn..nu heeft ze sinds 3 weken haar eerste tandje onder i het midden rechts