Volgens gynaecoloog volgende week eisprong? Veelste vroeg!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben gister naar de
    Gynaecoloog geweest. Eerste afspraak!
    Hij heeft bij mij het een en ander nagekeken door Middel van een echo.
    Hij zei dat ergens volgende week mijn eisprong zou zijn.

Ik begrijp alleen niet hoe dat kan? Als ik volgende week een eisprong heb? Vrijdag bijvoorbeeld. Betekend dat ik een cyclus van 29 dagen heb?

Ik heb de afgelopen maanden nog nooit zo korte cyclus gehad. Zit minimaal aan de 31 dagen?

Wie heeft dit ook een keer gehad?
    Ik verwacht dat hij wel verstand ervan heeft en mijn eicel heeft gemeten. Maar blijf het apart verhaal vinden?

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

2 dagen verschil vind ik persoonlijk wel meevallen eerlijk gezegd. Je cyclus kan elke maand weer anders zijn, ook als hij regelmatig is. Ik had zelf vorige maand ook ‘ineens’ een cyclus van 26 ipv 28 dagen.

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Kan wel, dan is je lf gewoon wat langer dan gemiddeld. Wellicht een idee om te temperaturen en/of ovu testen te doen om m op te sporen? ;)

4. truusjee

Ovulatietesten ga ik vanaf morgen weer me beginnen! dan weet ik zeker dat ik vroeg genoeg ben!

Jess93 vindt dit leuk.
  5. truusjee

kan inderdaad altijd verschillen, maar als ik niet naar de arts was geweest dan had ik waarschijnlijk te laat begonnen met ovulatie testen.
    Ik ga maar vanaf morgen ermee beginnen.

6. Lisa280887

Ja ook dat herken ik.. het is dat ik het voel aankomen, anders hadden wij hem gemist. Je weet het nu iig!

7. Lisa280887

Dat hoeft niet hoor. Je lf kan nog ‘gewoon’ hetzelfde zijn, de fase voor je ei is dan wat korter maar de lf zal ongeveer gelijk blijven.

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dat kan idd, maar dan is je cyclus korter uiteindelijk dan normaal (wat uiteraard gewoon mogelijk is). Maar ik ken meiden waarbij de lf langer is dan 14 dagen dus ook dat kan :)

9. Lisa280887

Okee! Ja in weze kan alles haha! Vorige cyclus was mn ei vroeg en mn cyclus dus ook korter

Jess93 vindt dit leuk.
  10. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Kan echt per cyclus verschillen, hier ook zo ;)

Deel Deze Pagina