Ik ben toe aan een nieuwe tas, maar ik heb geen idee wat voor één ik hebben wil. Dus wat voor tas heb jij? Min en pluspunten? De prijs is ook niet onbelangrijk En graag een plaatje erbij.
Ik heb een leren schoudertas van Charles Olivier. Eigenlijk is het een mannentas, maar ik werd er verliefd op toen ik 'm zag. Hij was afgeprijsd van 160 naar 35. (Waarschijnlijk omdat hij eruit zag als een vrouwentas maar in een mannenwinkel lag.) Pluspunt: Alles past erin en ik vind 'm mooi. En zeer goede kwaliteit. Minpunt: Hij is iets te groot om dagelijks mee te lopen. Naar werk is prima, maar een dagje shoppen is niet fijn. (Ik heb geen plaatje, want ze verkopen 'm niet meer)
Ik gebruik nu een Louis Vuitton speedy 30 en een Michael Kors fulton tote. De Speedy is nu 660,- en de Michael Kors 365,- De tassen hebben wat mij betreft geen minpunten, ben verliefd op allebei Dit is de Michael Kors tas: MICHAEL Michael Kors Schoudertas Futlon in zwart leer
Leuk. Maar iets te duur voor mij. Ik wissel 2 a 3 keer per jaar qua tas en wil dus iets goedkopers. Zo kan ik nog vaker wisselen
Ik kocht ze eerst altijd bij Invito, maar heb nu een leuk adresje gevonden in Zevenbergen.. Heb daar een hele gave knalroze tas vandaan! Ze hebben geen website ofzo, alleen een Facebook. Ze stonden toen op een braderie in Alblasserdam.. Ben verliefd
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/487895-iets-leuks-voor-handtas-jij.html is nog open en staan ook hele leuke tassen tussen