Ik heb een proefabonnement gehad op de Flair en ik twijfel of ik hier een abonnement op ga nemen of nog een proefabonnement neem op een ander tijdschrift. Ik kocht regelmatig ook zo'n pakket met meerdere tijdschriften en vond alles wel leuk om doorheen te bladeren en te lezen. Hebben jullie een abonnement op een tijdschrift? Zo ja, op welke?
De app tijdschrift.nl kost een tientje permaand, maar dan kun je wel heel veel lezen. Ideaal vind ik. Je kunt per maand opzeggen en ook fijn; geen stapels papier.
Ik heb een abonnement op de Leesmap. Heb die app ook geprobeerd, maar ik hou meer van boeken en tijdschriften dan via een app of e-reader. Enige nadeel, ik lees maar 6 van de 14 tijdschriften. Dus ik ga hem denk ik weer opzeggen. Kost me 37 euro per maand. Dus misschien kun je die app eerst proberen?
De app ken ik inderdaad, ik heb alleen geen tablet of laptop om op te lezen. Op mijn mobiel vind ik het niet fijn
Abbo op donald duck en de donald duck extra. Ik koop wel vaker de linda of &C. Vroeger las ik vaker de flair maar heb het idee dat ik niet meer tot de doelgroep behoor .
Ik heb zo'n stapel aan werkgerelateerde tijdschriften, daar kom ik al niet aan toe. Dus nee, geen andere abonnementen. Wel een digitaal krantenabonnement. Als ik voor een vakantie oid iets haal, wordt dat afhankelijk van de onderwerpen waarschijnlijk Vrij Nederland of bij standje verstand-op-nul de Linda. Veruit het vaakst gekocht hier in huis zijn Ninjago en TopModel
Tot voor kort een abbo gehad op de Libelle. Flair koop ik af en toe los. Vind de Libelle net wat meer afwisselend qua inhoud, Flair meer van hetzelfde elke week en meer mode (en daar ben ik zelf net wat minder in geïnteresseerd) Nu even niks vanwege financiële redenen maar als het weer kan ga ik er terug een nemen denk ik. Wel fijn, elke week een boekje in de bus.
Ja, ik heb de Woman's Health, al moet ik eerlijk bekennen dat ik, nu ik zwanger ben, toch wat minder let op wat ik eet. Ik eet over het algemeen prima, maar in het weekend kan ik toch wel te veel los gaan naar mijn mening. Ik sport er wel bij, maar ik moet dit niet de hele zwangerschap zo volhouden. Dan zou ik toch beter wat minder kunnen snoepen en gewoon 2 extra boterhammen op een dag kunnen eten. Toch maak ik me niet zo heel druk. Mijn buik wordt gauw genoeg groot en dan heb ik toch minder ruimte om te eten.. Verder moest ik een lijstje maken voor mijn verjaardag met kadootjes van de jongens. Ik gok dat mijn man deze er wel uit pikt; een abonnement op &C magazine.