@Vero0504 ik heb nog een luuer/rugtas van bambino mio te koop staan. In het grijs. Kijk maar eens op de website.
Hahaha maar dat snap ik nog dat zorgt voor lekker eten! Een tas doet niks. Dat maakt een Kruidvat tas of 1600 euro niet anders. Daar gooi ik mijn zooi in
Ik wil nog steeds een tas van the Marc Jacobs.. vind de verschillende schouderbanden van die tasjes zo gaaf! Tassen van cloë vind ik ook altijd prachtig. En heb pas geleden een “verlaat” verjaardagscadeau/ alvast mijn beval cadeau gekregen .. een super mooie Gucci , deze draag ik alleen bij gelegenheden / feestjes En ja, die tas was duurder als mijn eerste autootje
Nou ik denk dat er wel degelijk verschil zit tussen een KV tas of een andere tas van - idd - veel geld. Maar dat is de discussie verder natuurlijk niet. Ieder maakt voor zichzelf uit wat je eraan wil uitgeven. 1600€ gaat mij ook te ver, maar eens in de zoveel tijd een duurder exemplaar waar ik jaren mee vooruit kan vind voor mezelf wel te verantwoorden
Haha precies! Daarbij staan mijn keukenapparaten veilig op mijn aanrecht of in de kast, die sleep ik niet overal mee naar toe. Dat zou ik toch best een ding vinden met een tas van een paar honderd euro (of meer). Daar zou ik serieus nerveus van worden. En mijn handtas gaat ook al jaren mee. Kostte me maar €30 ofzo.
https://www.desigual.com/nl_NL/21WAKP096011.html Ik vind deze erg leuk. Ben wel toe aan een nieuwe, dus wie weet bestel ik 'm wel gewoon. Heb ik wel verdiend na deze week, dacht ik zo
Nee hoor. Hij mag zijn best doen na de geboorte van nummer 4. Ik verwacht nog wel een keer een heel lekker diner ofzo
voorbij de 2 .. Maar dit was dus een cadeautje .. vaak “spaar” ik voor de duurdere exemplaren wel als in bezuinigen op maandelijkse uitgave / boodschappen en dat een paar maanden apart leggen etc ..
Oh echt? Pfoe. Dat zou ik persoonlijk niet snel doen. Maar hee helemaal prima toch. Je hoeft je niet te verantwoorden Zo heb ik ook tal van zonnebrillen maar ik pak áltijd mijn Rayban. 100€ maar echt onverwoestbaar. Mijn kinderen hebben die al 1 miljoen keer op de grond gegooid!
Ik heb geen tas op mijn lijstje (nou ja, nu die van @Magnolia29 dan ) Ik zie wel veel mooie tassen maar ik vind het al snel te duur voor mijn levensstijl op het moment (moeder van jonge kinderen). Ik heb voor nu vooral behoefe aan praktisch, en wil niet voorzichtig hoeven zijn. Ik gebruik nu een tas die ik voor een 10tje op de markt heb gekocht. Gewoon een soort veredelde linnen tasje met een rits, haha.
Heel leuk!! Ik moet bij Desigual wel altijd even zoeken. Die hele drukke prints met veel felle kleuren vind ik minder. Maar zoals het rugzakje dat ik deelde of deze van jou; helemaal leuk
Hahaha graag gedaan!! Ik heb dus al zo'n rugzakje van Desigual (een zwarte) en deze gebruik ik voor alles. Ben er ook niet super zuinig op, eerlijk is eerlijk , maar ziet er nog steeds prima uit en heb 'm al 2 jaar. Kan bijv. Ook makkelijk een luier in en doekjes, pakje drinken, eten en dan hoef ik niet nog weer apart een andere tas voor V mee te nemen.