Hahaha dat mag ook. Iedereen moet het voor zich zelf weten wat ze uitgeven aan een tas of andere duren dingen. Ik zit zo niet in elkaar. Zelf zou ik liever een verre reis maken. Natuurlijk gaat zo'n tas van de Kruidvat niet 10 jaar mee maar mijn Eastpak gelukkig wel Nog niet gevonden of ze die nog hebben anders wil ik graag een nieuwe
Mijn Eastpak bleek niet waterdicht! Had een super mooie aubergine kleur gekregen toen ik 13 werd. Ik was zó boos hahahaha
Als ik een nieuwe tas koop of voor een verjaardag vraag, zal ik weer voor Liebeskind Berlin gaan. Ik vind ze bijna altijd mooi, praktisch en niet idioot duur. Maar ik koop niet zo vaak een nieuwe, want ik raak er niet op uitgekeken haha. Heb vorig jaar een nieuwe gekregen en ben er helemaal gek op.
Ik heb net een nieuwe van fred de la bretonniere. Vind voor mijzelf 200 euro ook wel de max. Het is maar een tas immers.
Ja precies, zo'n tas waar alles even in kan als dat nodig is. En die je gewoon even onderin de wagen kan proppen of achterin de auto. Of wanneer je peuter hem komt 'aangeven' (lees: over de grond slepend van de gang naar de bank) je niet meteen overeind springt 'Aaahh, m'n tas!!' haha. Dat kan imo prima met zo'n rugtas. De prijs is daarvoor ook wel goed. (geen 10 euro, maar ook geen 250 zeg maar )
Ik vind deze erg leuk: https://www.vanostassenenkoffers.nl/tassen/schoudertassen/gabs/geel/ibiza/104967.300/ Het leukste vind ik dat je ze zo kunt maken als je zelf wilt! En straps etc zijn vervangbaar.
Wat ik mooie vind zijn de tassen van https://www.jerome-dreyfuss.com/fr_fr/ Enkele voorbeelden. Billy is mijn favoriet voor dagelijks gebruik.
Ja ik heb nog geen 20 euro over voor een tas maar ik vind ze wel mooi. Als ik eentje gratis mag kiezen dan kies ik die
Sinds H er is gebruik ik geen tas meer heb een luierrugzak haha! Of ik moet ff zonder hem weggaan dan gebruik ik een andere tas.
Hier staat een kleine (tijdloze) zwarte tas van Saint Laurent op de wishlist. Bijvoorbeeld de ysl sunset bag, maar geen idee of ik mezelf dat ooit ga gunnen. Ik snap ook dat mensen achterover slaan van dit soort bedragen, maar het is een soort wishlist ding. Ik werk erg veel en heb een goed salaris, dus zou het wel een mooie beloning naar mezelf vinden. Haha alleen vind ik het voorlopig dus toch ook nog even te veel geld!
Ik heb een cowboysbag luiertas gekocht op marktplaats laatst voor €40 inclusief verzenden. Het is dat er een verschoonmat bij zit want het het lijkt totaal niet op een luiertas vind ik, ik ben ook van plan om hem voor werk te gebruiken als ik weer ga werken! Er staan erg veel op marktplaats, ook niet luiertas