Ik voel me ontzettend vrouwelijk met mijn Primark tas van 16 eu en een luiertas van 2eu van de rommelmarkt
Ik zou niet eens met zo'n dure tas rond durven te lopen. Bang dat er beschadigingen aankomen. Duurste tas die ik heb gekocht is mijn werktas waar ook de laptop in kan. Volgens mij was deze net iets duurder dan €100,-. En daar doe ik dan ook jaren mee. En de tas die ik prive gebruik zijn meestal van Kipling en die koop ik alleen als er een goede aanbieding is.
Ik hoef helemaal niet zo’n dure tas, ik heb daar het budget niet voor ook, maar als iemand anders het wel kan betalen en het leuk vindt, dan is het niet nodig om er lacherig over te doen toch? Dat vind ik in ieder geval
Haha ik ook niet! Overigens zie ik ook niet het verschil tussen 1600 eurp en alie express. Ook meer omdat het mij niet boeit
Snap je helemaal!! En ik ben echt veel te onhandig/lomp om een heel dure tas te gebruiken. Laat nogal snel iets uit mijn handen vallen. Iets duurdere dan van de markt die ik nu heb zou ik wel willen , iets minder snel slijtplekjes zou wel fijn zijn.
Ik heb een tijdje een tas voor het werk gebruikt die schoonzusje door had gegeven, ze vond de kleur toch niks voor haar. Heb het net opgezocht, was een Mulberry. (Zo zie je maar, ik moest zoeken op een merk met een boompje, parels voor de zwijnen) Maar met dagelijks gebruik sleet die ook gewoon door op de hoekjes.
Deze stond vorig jaar lente op mijn verlanglijstje en die heb ik mezelf toen cadeau gedaan. Geen spijt van en nog niet toe aan een nieuwe en tweede voor erbij.
Ik zit ook met verbijstering te lezen! Maar ik heb ook niks met dure merken. Nog niet misschien dat ik zoveel geld aan een tas uit geef.
Het gaat mij niet om het merk, maar het moet gewoon een fijne tas zijn. Niet te zwaar, genoeg in kunnen, lekker om je schouder hangen. En van mooi buigzaam leer gemaakt zijn. En ook niet te duur. Max €100 De laatste die ik heb gekocht was net voor de Corona uitbraak in Barcelona. Misschien is wel weer eens tijd voor een kleine vakantie.