Hallo allemaal, We zien allemaal wel leuke kleertjes die we even niet kopen omdat we al genoeg hebben, het te duur is, even er mee wachten, het voor het andere geslacht is of die gewoon leuk of mooi zijn. Misschien kunnen we zo met de link er bij geinspireerd raken, profiteren van een aanbieding of gewoon genieten van mooie babykleertjes. Groetjes
Leuk idee Mamamama! Ik wil alles waar Snuffie (de hond van Nijntje) op staat. Heb tot nu toe 1 t-shirt gekocht maar weet dat er nog veel meer is en zou het zo allemaal willen hebben. Zoals bijv. deze: Prenatal - babykleding - Newborn - Nijntje - Rompertje lange mouw
Hihi ik vind Nijntje en beertjes echt niet leuk sorry.. Ik zou meer voor wat stoerdere dingen kiezen, hoewel ik dit shirt (van Z8) van de week in een blad zag staan en ook erg leuk vind!
En Z8 (dat sterrenshirt) is TOP! Veel stretch en eem mooie pasvorm! Wel prijzig dus inderdaad ala cadeautje leuk
Les Bonnes Manières Zulke schattige dingen, ik vind zelf oscar et valentine echt heel mooi, blafduur dat wel, maar zooooo schattig als de kleintjes nog echt klein zijn!