Ben wel benieuwd naar jullie keuzes! Wij gaan waarschijnlijk voor: - Binnenkomst: Only time van Enya - Tekenen: All of me van John Legend - Weggaan: I don't wanna miss a thing - Aerosmith Maar kan nog veranderen haha, we trouwen pas over 1.5 maand!
Ik moest er even heel goed over nadenken, maar ik weet het weer Binnenkomst: wdding march Tekenen: ons moment van gerald troost Weggaan: In nije dei van de Kast En als openingslied op het feest: Ik ha dy leaf van de kast
Binnenkomst Alles is liefde van blof. Bløf - Alles Is Liefde - YouTube Tekenen hadden wij niks, dat wilden we niet. Weggaan Chris Brown - Forever Chris Brown - Forever - YouTube
Oh Bolkje,dat is zo'n gaaf nummer!!! Ons moment dus van GT, maar Wat de toekomst brenge moge vind ik ook een super mooi nummer
Apocalyptica-hope Skid row- i remember you Bon jovi- born te be my baby Onze niet zo gebruikelijke keuzes . Maar wel liedjes die bij ons pasten en die we beide leuk vonden en denk dat dat het belangrijkste is.
Wij hadden alleen een nummer bij binnenkomst (overigens niet in het gemeentehuis maar op locatie) en dat was All of me van John Legend. Het refreinwas ook onze trouwtekst. Nog steeds als ik dat nummer hoor krijg ik tranen in mn ogen..
Onze cd met lied waarbij we binnen zouden lopen in het gemeente huis was vergeten door de seremoniemeesters Evenals mijn logeertas die ik het einde van de dag en de volgende ochtend nodig had... We bleven slapen in een hotel, drie kwartier rijden bij ons huis vandaan. Tijdens het feest in de avond heb ik 'ons moment' van Gerald Troost gezongen voor mijn man. Als ging het niet helemaal soepeltjes door de brok in mijn keel Ook hier was weer wat mis gegaan. De seremoniemeesters zouden regelen dat er een microfoon aanwezig en aangesloten zou zijn... En natuurlijk was dit niet het geval. Zucht... Dus heb het zonder microfoon gezongen en iedereen moest muisstil zijn
Bij binnenkomst the Dixie Cups - Chapel of love, bij tekenen John Legend - All of me en bij verlaten zaal Tom Odell - Grow old with me. Cool Born to be my baby, die heb ik lang niet meer gehoord!
I think I wanna marry you van Bruno Mars En bij het tekenen Everything van Michael Bublé. Dit was op de radio tijdens onze eerste zoen, dus echt ons liedje.
Binnenkomst: Butterfly kisses butterfly kisses (with lyrics) - YouTube Tekenen: How long will i love you Ellie Goulding - How Long Will I Love You - YouTube Verlaten zaal: A thousand years Christina Perri - A Thousand Years [Official Music Video] - YouTube Bewust voor alle nummers gekozen om de betekenis.. Het eerste nummer was toen mijn vader mij weggaf,, garantie voor janken
Wij hadden: The red jumpsuit apparatus - Your guardian angel The Used - Smother me Tokio Hotel - In die Nacht. Bij binnenkomst - ringwisseling en ondertekenen - vertrek, die volgorde. Nummers zullen niet veel mensen bekend voorkomen, maar we zijn nogal een alternatief stel, deze nummers passen wel goed bij ons
Mijn broer en ceremoniemeester was de cd vergeten dus even een baal momentje maar we hadden Michael Buble- Everything voor bij binnenkomst en Niemand van Replay voor verlaten trouwzaal. Uiteindelijk hebben de mensen in de zaal voor ons gezongen was erg amusant. Ons ja-woord werd begeleid met donder en bliksem dat was zo luid dat het overnieuw moest. Heel bijzonder dus.
Nee, helaas niet. Het werd allemaal zo verdraaid dat het niet hun schuld was. De logeertas had mijn moeder mee moeten nemen. De cd had in mijn tas met make-up ed moeten zitten en was ik dus vergeten en de microfoon had ik nooooooit aan ze gevraagd.. Ergerlijk nu ik er weer over na denk!!! Snel weer aan wat anders denken dus, hihi!
Wees zuinig op mn meisie door roxanne hazes bij het weg geven door mn pa. this i promiss you van ronan keating bij het tekenen. en ik zit me nu suf te piekeren over het laatste nummer.. *schaam schaam*
Binnenkomst: have you ever been in love - Céline Dion Tekenen: A thousand years - Christina Perry & when you say Nothing at all - Allison Kraus Weggaan: walking on sunshine - Jesse Jackson En nu ik bezig ben: binnenkomst feest: beautiful day- U2 Openingsdans: on top of the world - tyrone Wells' Slotdans: simpelweg gelukkig zijn - Guus Meeuwis Succes met de voorbereidingen!!