Zal het nog wat lastiger maken ... Nijverdal zit ook een hele goede, heb ik beide tattoos laten zetten. Begreep mijn verhaal en waar ik naar toe wilde en zetten op papier wat ik in mijn hoofd had. Tip ... Loop ergens naar binnen begin een gesprekje en kijk of het je bevalt. Een tattoo is persoonlijk. Een goede tattoo wordt gezet door iemand die jou begrijp ...
ik weet niet waar je weg komt maar in harlingen zit ook een goede eentje dat is hier in friesland. wij gaan er volgend jaar er weer heen . mijn man zet zijn tweede daar en ik me eerste, en in leeuwarden heb ik gehoord dat tattoo dave ook goed is .
tattoo-art zwolle en nijverdal en dan bij gertjan aaltink is idd goed heb ik me eerste laten zetten en ga zaterdag naar goorse ink in Goor !!
Ik helaas niet, mn tatoeage is echt heel lelijk geworden bij hem en de naam van mn dochtertje is helemaal niet strak gezet de lijntjes lopen allemaal in boogjes zo lelijk. Heb daar meerdere klachten over gehoord. Wij gaat nu altijd naar High voltage in Stadskanaal, meerdere tatoeage's door hem laten zetten en ze zien er allemaal super uit!