Volgende week gaat Evy over naar de peutergroep. Ik wil graag de leidsters van de groep waar ze 2 jaar gezeten heeft iets leuks geven als bedankje. Heeft iemand een leuk idee? Ik ben niet zo goed in creadingen bedenken die Evy dan kan maken, maar misschien is dat wel leuker dan een kadotje uit een winkel? Alvast bedankt!
een theebeker met daarin een theezakje een lekker zakje oploskoffie een suikerstaafje/melkstaafje een leuke theelepel(bij xenos met gebakje erop)en een ontbijtkoekje dit alles in folie is superleuk om te geven. klein theedoosje xenos 1,00 2vaks theeglas 0,69 2 doosjes thee(2 halve pakjes in theedoos) een theezakjeshouder en theelepel met theekopje op eind ook in folie inpakken een geurbrandertje met olie en een geurtabletje (xenos)
Oh wat een superidee mirell!! Ik denk dat ik dat ga doen. (theedoosje schilderen en misschien wat vulling erin) Hartstikke bedankt!
Ja en dan kun je er nog een mooie theebloem bij maken ( zakjes thee vormen tot bloem op een stokje) je kunt die ook kopen bij de wereld winkel. Die heb ik gegeven aan de leidsters als bedankje.
Oh dat is ook heel leuk! Leuk om te combineren met de theedoos. Weten jullie ook met welke verf je het beste kan schilderen? Gewoon vingerverf ?
Ja ik zou inderdaad vingerverf doen. Erg leuk ook voor je kindje om te doen. Isabella vindt het altijd geweldig.