Wij zijn er nog niet over uit maar vinden dit mooi: Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. Maar als het meisje wordt dan wil ik eventueel een zin uit een songtekst maar zijn er nog niet over uit welke zin: * You look into her angel eyes, the cherry-red sun will rise and love will shine. * She's showing her magic smile and dreams come true. maar dat weten we nog niet zeker! Beide uit she goes nana van the radios - ons familieliedje Fijn topic trouwens!
Bij de vierde hadden wij deze teksten. Heb witte rondjes en hartjes erin gezet zodat de gegevens niet zichtbaar zijn
Wij hadden 'je kwam veel eerder dan we hadden verwacht, maar bent veel sterker dan we ooit hadden gedacht'. Mocht een tweede weer te vroeg komen wil ik dit: Lief mooi kind Wat ben je klein Maar wat kun jij Dapper vechten Of Zoveel pit in je kleine pink Zoveel felheid in je donder Dat zo'n klein lijf vuur kan spuwen Vind ik eigenlijk een wonder En nog een klein versje uit naam van grote broer. Maar die heb ik nog geen Op het oog .
Bij deze aankomende spruit hebben we een klein gedichtje uit naam van onze andere kinderen. 'Hoera! Bij ons is het feest Want de ooievaar is geweest. En weet je wat hij bracht? Een broertje, wie had dat bedacht.' En dan de namen van de kinderen eronder. Aan de rechterkant staat 'een vriendelijk verzoekje, graag een belletje voor een bezoekje'
Wij hadden bij mijn zoon: Papa is trots Mama is blij Dikke buik weg En ik ben erbij Nu ben ik niet meer van de rijmpjes dus denk dat er iets van "made with love" of iets in die richting op komt te staan.
Wij hadden heel simpel: Zo lief zo klein zo bijzonder Daaronder haar naam Bij deze zwangerschap wordt het denk ik weer lekker simpel Iets van Zo lief zo klein zo bijzonder ons 2e wonder. .. Twijfel nog een beetje
Ja leuk!!! Ik ga er denk ik van maken: Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam (en dan haar naam eronder). Die file vind ik ook leuk. Thanks!!
"Je hebt twee handjes geef ons er allebei één, dan leiden wij je rond, totdat je zegt: Ik kan het wel alleen" "word wie je wilt zijn, lief klein meisje"
Bij onze eerste: '.... zei dag tegen de wereld en we werden stil van geluk' Bij de tweede: 'en alles wat we net nog dachten verbleekte in een oogopslag' Wellicht bij ons derder: 'en al ons later wordt met jou' of 'de wereld straalt wat meer, ja zelfs in de nacht'
Hoera het is me gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren. Voor de 2e zijn we er nog niet uit. Ben eigenlijk op zoek naar nog zo'n soort zinnetje met een knipoog.
Oh ik zie nu dat Juf1987 dat ook zo had, misschien dan toch niet bedacht maar wel gelezen, hihi hormonen he?
Hihi, Ik heb hem in ieder geval al eens een keer ergens gelezen . Maar op zich maakt het toch niet uit, kleine M!
Vier hartjes met elkaar verbonden hebben nu hun weg gevonden om voorgoed bij elkaar te horen Want nu is .... dan geboren On tweede kindje, klein en fijn [FONT="]zal Sarahs broertje zijn [/FONT]
wij hebben een hond of eerder een eerste kindje zeg maar het geboortekaartje is daarom vanuit haar met foto's van haar met haar snuit bij mijn buik(ze is helemaal gek van mijn buik op het moment) het gedichtje: Daar ben je dan! Ik heb op je moeten wachten, 9 maanden lang. Een leuk hondenvriendje, daar had ik om gevraagd. Maar als nieuw speelkameraadje, ben jij zeker geslaagd.