Hadden wij ook bij de eerste. Nu bij de tweede een heel lief tekstje, andere stijl.. Maar heb hem hier nog niet voorbij zien komen dus ik wil hem nog even niet delen hihi.
Een begin van nieuw leven, zo mooi en klein. Het is niet te omschrijven, Hoe blij wij met jou zijn. Ik vond ook mooi: 'Ons hart is gegroeid met de komst van M.....' Vl niet vond het niks haha
Deze hebben wij gedaan. Ivm niet bezig zijn met zwangerschap en door anticonceptir heen. Wel supergewenst natuurlijk.
Wij hadden als aankondigingszin Te mooi om waar te zijn..... Gedichtje wat betrekking had op onze lange mmm Nu spontaan zwanger geraakt dus weer op zoek naar een speciaal gedichtje
Mijn ouders vonden het gezin compleet, daar kon ik mij niet aan storen. ik ben op 29 augustus geborend.dist was bij nr 4.
wij hadden bij allebei meer een gedicht aan het kindje: Jouw kleine handje grijpt mijn grote vinger vast mooi toch dat mijn vinger zo in jouw handje past ik vraag je 'gaan we lachen? 'je antwoord met een lach en als jij zo antwoord op mijn vraag heb ik een goeie dag bij nummer 2 hadden we : love is old love is new love is all love is you hopelijk kunt
Bij de eerste En nu maar wachten op je eerste hapjes je eerste traantjes en je eerste stapjes Het eerste lachje en je eerste tandje het eerste echte zwaaien met je handje Je eerste woordjes en je eerste zinnen ons groot avontuur kan nu beginnen Bij de tweede Langzaam gaan je oogjes open Verwonderd kijk je me aan Lief zusje, zo mooi en klein Ik zal er altijd voor je zijn
Wat leuk! Mijn moeder schreef zelf gedichtjes, niet van die guitige maar echt op het karaktertje van het kind. Ik vind dat hartstikke leuk omdat de gedichtjes zo kloppen. Zelf wil ik dat ook doen.
Ik zoek inspiratie voor onze derde. Zou leuk zijn iets vanuit de oudste 2, die zijn 6 en 4 en er heel erg mee bezig. Iemand ideetjes? Hebben jullie ook wel dat je hier dingen leest waarvan je denkt: neeeeee... 😱
Haha! Ja enorm. Hou zelf echt helemaal niet van die standaard zoetsappige gedichtjes. Maar gelukkig ieder zo z'n eigen smaak. Wij zetten er een bijbeltekst op of een deel van een christelijk kinderliedje om aan die kleine mee te geven. Zullen andere ook weer vreselijk vinden.
Ik heb dus een heel lief roze rompertje met de tekst erop: ik heb 9 maanden vastgezeten. dus leek me leuk om dan foto van de kleine in het rompertje en een tekst in de trant van: Ik heb 9 maanden vastgezeten en nu eindelijk vrij. onze lieve kleine meid ....... is thuis bij ons