Wij hadden bij beide dochters: wij zijn heel blij met onze dochter [naam, geboortedatum] bij de tweede dat ze zus is van dr ander en dan onze namen en adresgegevens. Geen lengtes, tijdstipen of gewichten. Geen rijmelarij, het draaide voor ons echt om onze blijdschap vanwege het kind, haar naam en geboortedag. En vanuit praktische overwegingen dus adresgegevens en telefoon. Heel clean dus, net als ons kaartje. Maar we wilden later geen spijt krijgen van overbodigheden en gedateerde zaken. Zo zag ik pas mensen die het hadden over hun pruts. Hun meissie. Vreselijke gedichten en misplaatste humor waarin kinderen vergeleken worden met bouwpakketten van ikea of waarin grapjes genaakt worden over het seksleven van pa en ma. Niet zo best. De enige tekst die ik te doen vond was: ik ben vandaag zo vrolijk. Alleen heb ik de schurft aan Van Veen, dus dat zou ik dan zelf niet zo snel doen.
Ik lees hier mee ter inspiratie! Haha ja dat heb ik ook wel af en toe! Maar ik heb ook bij sommige zinnetjes dat de tranen in mn ogen springen! Maar dat zullen wel de hormonen zijn
Heb mijn post gekopieerd van een topic uit augustus 2012. Klopt nog steeds helemaal, ook hoe blij ze met elkaar zijn : Wij hadden links een gedichtje en rechts een heel klein inleidend gedichtje. Heb de linker gedichtjes zelf verzonnen en ben er nog steeds blij mee Eva (links): In mama's buik al een wonder In papa's armen zo bijzonder rechts: Zo klein Zo mooi Zo lief Zo van ons... Lisa (links): Zo welkom ons tweede wonder Zusje van Eva zo bijzonder rechts: Zo lief Zo nieuw Zo wonderlijk En toch al zo vertrouwd Wij hebben voor Eva eventjes in de medische molen gezeten en ik vond het zo'n wonder, zo'n kindje in mijn buik, 9 maanden lang en dan eindelijk in de armen van papa. Van Lisa ben ik heel snel en spontaan zwanger geworden en we hadden nooit durven dromen 2 kindjes te krijgen, dus vandaar dat het zusje van Eva zo bijzonder is . En het was allemaal weer zo mooi en nieuw maar voelde bij Lisa zo vertrouwd allemaal, we hadden het met Eva natuurlijk al een keer meegemaakt, maar Lisa maakte ons gezin echt compleet. Dat voelde toen zo, en nu nog steeds, de zusjes zijn ook echt dol op elkaar.
Dit was van ons kaartje, de tekst was voor ons toepasselijk na een zwangerschap in de mmm. Niet te zwaar maar wel mooi. en daarbij is de naam Tycho ook afgeleid van geluk
Bij de oudste had ik "ooievaar? Niks ooievaar! Gewoon.. je weet wel" en dan zijn naam! Voor deze weet ik het nog niet. Zou iets vanuit de oudste willen. Hier staan alvast mooie dingen!