Wie heeft er thuis smartmax voor de kids? En wat vinden zij er van? Onze zoon is net 3 en ik vind het er zelf heel leuk uit zien, maar wel wat prijzig. Dus ik wil het alleen aanschaffen als er veel positieve reacties komen. En hoeveel heb je er van nodig om er een beetje leuk mee te kunnen bouwen? Ik wil dan wel die auto's er bij en van die delen waar ze een brug en glijbaan mee kunnen maken.
Persoonlijk vind ik dat je er best wel wat van nodig hebt om het leuk te maken... Heb zelf een starter set en wat uitbreiding maar vind het te duur om meer te kopen.
Erg leuk. Ze plakken ze hier op de verwarming. De ijzeren trap etc. Dus niet alleen leuk om mee te bouwen, maar ook om te ontdekken. Onze zoon heeft het gekregen toen hij 3 was
Ik heb het als gezamenlijk sinterklaascadeau voor ze gekocht. Ik hoor en lees er veel positieve reacties over!
Wij hebben zo'n grote doos van mijn ouders gekregen en daar kunnen ze heel leuk mee spelen (stiefzoontje 6 dochter 21 maanden) het is heel groot ook de ballen dus ook leuk voor de kleintjes en je maakt heel snel 'iets' omdat het zo makkelijk aan elkaar klikt... de autootjes hebben wij ook zijn leuk maar wel misleidend omdat ze niet magnetisch aan elkaar zitten... je moet alles erop klikken en dat is best lastig haha vond ik tenminste maar heel leuk speelgoed!! en heel degelijk de ballen zijn al meerdere malen op het laminaat gegooid en beiden zijn nog heel en inderdaad soms hoor ik mijn dochter triomfantelijk schreeuwen als zij en haar grote broer weer een plekje hebben ontdekt waar het blijft hangen
Dochter heeft het van familie voor haar eerste verjaardag gehad. Tot mijn verbazing doet ze er veel mee. Ze maakt al een soort kettingen van de ballen en de staafjes en ze probeert de staafjes aan alles te laten plakken.