Mijn vriendin en ik zitten te stoeien met haar wagen. Hij komt van MP en zit dus geen gebruiksaanwijzing bij. Nu zijn we al een heel end alleen hoe zit het met het babynestje. Maken we die vast in de wagen en ligt de baby dan los of moet de baby ook vast in het nestje? We hebben de wagen net opgehaald, alles mee gekregen maar geen uitleg gekregen. Nu was het echt een koopje dus wilde we niet moeilijk doen. We dachten daar komen we wel uit. Ha.ha.. nou dat blijkt toch lastiger te zijn. Het is een buggy achtige wagen. Kan iemand ons helpen?
Wat is een baby nestje? Bedoel je de wandelwagenbak? Daar ligt je kind idd los in. In het zitje heb je wel gordels.
Ja zo los mandje zeg maar. Maar idd lees ik overal dat het los ligt. Het rate is dat in het wiegmandje, het nestje dus, wel gaten zitten waar de gordels door heen kunnen. Maar dan moet de baby dus ook in de gordels anders liggen ze er op. Vandaar onze verwarring. Y
oke je hebt dus geen kinderwagen bak? dan leg je het zitje helemaal plat met daarop het nestje en door de gaten trek je de gordels en leg je je kindje vast
Ja het zitje kan plat. Maar dus toch vast hè. Dat gevoel hadden we al. Maar we lazen dat mensen het er gewoon los in leggen. Leek ons ook al zo raar. Dus Thanks.