Ik heb het budgetmodel van Huawei, de p8lite 2017. Echt prima tevreden over alles, behalve de opslag capaciteit. Maar ik denk dat dat een dingetje is bij alle lite versies, van meerdere merken. Binnenkort wil ik een nieuwe telefoon, dan gaat deze naar mijn dochter. Ik ga dan voor de p smart 2019, ook een budgetmodel, maar met meer gb ruimte.. Vroeger ook Samsung gehad, maar ben meer tevreden met mijn Huawei.
Ik heb nu de Huawei P20lite en zeer tevreden over. Mijn dochter heeft mijn 3 jaar oude P8lite overgenomen en ook die loopt nog als een trein.
Heb voor mijn iPhone een oneplus gehad. Was hier erg tevreden over! Was toen nog een van de eerste maar volgens mij is deze nog verder door ontwikkeld.
Ik heb we. Huawei p20 light hier voor de p10light wie mijn man nu gebruikt. Hij doet het prima en de klantenservice is ook prima me oude was na een update sneller leeg en het bleek dat hij zich terug aan mijn gebruik moest aanpassen..
Hier allebei een Huawei sinds 2 jaar We zijn daar super tevreden over! Had jaren lang samsung maar ik vind huawei veel beter moet ik eerlijk bekennen Geen vastlopers Mijn volgende word weer een Huawei
Ik was zelf erg ontevreden over de foto's met mijn Nokia's. Heb nu een Huawei en ben er super tevreden over.