Dat kan inderdaad, dat is per situatie verschillend. Als ik mijn abonnement mag verlengen (over een maand) ben ik qua abonnements prijs juist weer voordeliger uit. Dus het hoeft lang niet altijd zo te zijn.
Ik was verknocht aan de sumsung telefoons maar hen mu een huawei 8lite. Zo happy mee. En zo veel.goedkoper dan een sumsung. Maakt super mooie fotos. Batterij gaat lang mee. En ik doe echt veel met mijn telefoon. Ik hen hem los gekocht. Was in de aanbieding bijwehkamp van 209 naar 169. En ik had nog cadeaukaarten liggen. Dus was erg goedkoop uit eindelijk.
Wauw super bedankt voor jullie reacties! Nu de overweging maken los toestel halen of abonnement verlengen met toestel. Mijn pakket bestaat niet meer Ik krijg 200min en 2000mb voor 16,75 ( was 31,75) Korting is 15,- (10,- was een actie van 2 jaar geleden en 5,- is blijf erbij korting van Kpn) Nu heb ik contact gehad met Kpn en ik kan nu dus voor 20,- ( ipv 25 -) 200min en 1000mb krijgen Daarbij hoef ik voor beide toestellen niks bij te betalen. Denk dat het de xperia x compact wordt, ga eens op de Duitse sites kijken, en anders even een dagje boodschappen doen in Kleve, woon net bij de grens.