Meestal kun je ze helemaal omslaan zodat je er geen last van hebt. Ik merk er niets van. Ik vind het ook wel fijn om iets over mijn scherm te hebben.
Ik een S3 Heb 8 hoesjes. 5 zachte en 3 hardcase. waaronder wit, zwart, sterretjes, engeltje, uiltje, groen/roze 3D gesmolten ijsje, bloemen, roze slangen print. ik wissel graag af hihihi Oja en nog 1 zon flip ding maar die vind ik super irritant!
Dames, vinden jullie bij zo'n boekjes cover het flapje waarmee je hem dicht doet niet onhandig voor je scherm zitten (en voor je oor als je wilt bellen)?
Nee, ik heb er geen last van. Hij kan helemaal opengeklapt. En de mijne is doorzichtig, dus eventueel kan ik mijn scherm er ook doorheen zien.
Is die silicone flipcase fijn rosao? Hoe is de duurzaamheid en valt ie helemaal goed dicht? Ik zag dat ze hem ook voor de iphone4 hebben op ebay.
Samsung galaxy s4 zonder hoesje heb nu al zoveel hoesjes gebruikt, en telkens vind ik het na 2 dage alweer irritant.
Ik heb een iphone5 met een minnie mouse hoesje wat ik in disneyland parijs gekocht heb afgelopen najaar is al aardig wat gekrast dus eigenlijk wel aan vervanging toe, daar was hij ook voor gekocht even leuk en dan wel klaar om weggedaan te worden . Bekijk bijlage 374999 Bekijk bijlage 375000
Deze dus iPhone 5 /5s hoesje - Lederen Wallet met rits Zwart maar dan voor de 4s , op google kon ik die niet vinden maar dit is zelfde
Tot nu toe bevalt ie prima, ik denk dat ik hem nu ruim een half jaar heb. Ik vind hem duurzamer dan het ander nepleren hoesje dat ik eerst had. De screencover "plakt" als het ware aan het scherm waardoor hij goed dicht blijft zitten. Ik was eerst een beetje bang dat de "scharniertjes" het snel zouden begeven, maar daar is helemaal geen sprake van.
Ah wat leuk, zou ik de hele dag mijn telefoon kwijt zijn aan mijn jongste hihi. Die is zeer grote fan van minimouse
Samsung note 3 met deze cover Samsung Galaxy Note 3 S-View cover Mint EF-CN900BL - MobileSupplies.nl die in het echt wat meer antiek-grijsblauw (Heel blij mee na tig jaar apple...dat scherm he..)
iPhone 4, met een cover met een foto van mijn dochter toen ze ong een half jaartje was, gekregen toen voor moederdag. Krijg er nog steeds veel leuke reacties op Manlief heeft ook een persoonlijke cover met een foto van zn auto en dochterlief.