Welke telefoon goede camera?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe maakt de iphone foto's in donkere ruimtes?
    En filmpjes?

En de samsung s3?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben erg fan van Apple en zou nooit meer iets anders willen.
    Maar ik moet toegeven dat de Samsung galaxy s4 mooiere fotos maakt dan mijn Iphone 5. Beide wel erg prijzig.

3. Ellen291982

#23 Ellen291982, 28 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2013
    Ik bedoel trouwens de s2 plus hoe die is.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier hetzelfde. Dacht dat de iPhone mooie foto's maakte tot ik de Samsung s4 kreeg.

5. adi

adi Niet meer actief

Ik zou vooral letten op megapixels en de flitsfunctie bij je keuze. 'maakt mooie foto's' is natuurlijk zeer subjectief.

Sony Xperia heeft 13 megapixels camera. Dat haalt een IPhone bij lange na niet.
    Er komt binnenkort een Sony Xperia uit met 18 megapixels. Dat zijn gewoon gerenommeerde fotocamera toestellen.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik heb nog n 'oldie' samsung s2 maar camera is super!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jaaaa die heb ik. Die heeft volgens mij juist betere kwaliteit dan de mini variant. Ik gebruik helemaal geen camera meer. Doe alles met mn telefoon en daar bestel ik fotoboeken en alles mee. Perfecte kwaliteit!

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Misschien een tip wat voor mij voordeliger uitkwam:
    ik heb een samsung s3 gekocht a380 euro. Prima foto's wat je kan uitvergroten tot 30 bij 40 (de grootste lijst die wij in huis hebben)
    Daarnaast een simpel abo genomen van 10 euro in de maand voor twee jaar. Dat is 24 maanden X 10 = 240 euro+ 380 toestel = 620 euro voor twee jaar.
    Als je een abo neemt met telefoon is het vaak al 40 euro. Dus 40 x 24 maanden = 960. Veel meer dus.

Dus zonder abo met telefoon is in veel gevallen veel goedkoper!

9. Ellen291982

Dat geloof ik zeker, kan alleen zeker niet zoveel geld neerleggen voor een telefoon.

10. Ellen291982

Ik ben vanmiddag naar een t mobile winkel geweest en heb gekozen voor een samsung s2 plus.
    Gebeld wanneer mijn contract afloopt. Dacht nl al in oktober/november. Is 'pas' januari. Maar kan hem 3 maanden van te voren al aanvragen dus nog 3 weken wachten en dan hopen dat de aanbieding die ik gezien heb er nog is.

11. Ellen291982

Bedankt voor jullie tips.

De nieuwere heb ik dus naar gekeken door jullie tips, die zijn alleen echt niet te betalen voor mij helaas.
    Hopen dat dit ook goed is. Als ik de reviews lees wel.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan beter je sim only houden en dan een telefoon los kopen. Ik heb mijn Xperia S gekocht voor 200 euro ( 4 maanden oud en 1 keer gebruikt, incl bon garantie etc) en ik betaal Sim Only 11 euro.

Als ik toen een abonnement moest nemen met de Xperia S was ik 39 ,95 per maand kwijtgeweest, en het bedrag heb ik er na 5 maanden dus al uit.

Ik heb hem nu bijna een jaar en ben er nog niet op uitgekeken.En dat zegt bij mij nogal wat lol. En het design vind ik ook nog steeds helemaal top.

Iphone maakt echt boutfoto's vergeleken bij een Sony Ericsson. Ik heb 12.1 MP camera.

13. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Ik zou dan even sparen en een telefoon los kopen ik heb de samsung s3 voor 349 gekocht en mijn abo is 13.00 per maand veel goedkoper in die 2 jaar.
    Vrienden betalen elk 50 euro voor hun abo voor de s3 (hebben ze al van dat hij net uit is)

Het is echt veel voordeliger een telefoon los kopen.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een sony, helemaal geweldig!
    Ik heb de xperia s en ben er heel tevreden over, hoewel ik de kwaliteit minder vind sinds de jelly bean update maar mss ligt het aan mn instellingen. Maar zelfs nu maakt hij nog super foto's

De xperia s kan ook goed tegen een stootje! Heb dat ding al zeker 5 keer laten vallen, zelfs in een plas regen ;)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn man heeft de samsung s2 en ik vind de foto's niet zo mooi, dus als ik jou was zou ik daar niet voor kiezen.

Bij Hollandse nieuwe en Tele 2 kan je mooie fijne en goede abonnementen afsluiten voor weinig geld.
    Zo zou je bij hn voor de huawei ascend p6 kunnen kiezen, je betaalt dan 26 euro per maand. Hetzelfde geldt voor de iPhone 4s of de samsung galaxy s3

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zelf heb ik net de Sony xperia z1 besteld maar die is wel een poepie hoger in Abonnementskosten.

17. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb een HTC Desire X betaalbare telefoon, en echt super scherpe foto's:D

Deel Deze Pagina