Vanavond de oudste zoon onder de douche terwijl ik jongste naar bed bracht. En opeens dacht ik hij is wel heeeel stil. Ik kom in de douche en daar staat me toch een laag water! Meneer had iets op het putje gedaan. Dus een flinke overstroming was het gevolg. Snel alles opgeruimd zelf zeiknat zoon op bed kom ik beneden in de wc alles zeiknat En ben dr nu achtergekomen dat het niet alleen door die overstroming komt. Ligt veel vaker water in de wc maar leg nu pas die link dat het van boven komt. Vriend is nog niet thuis dus m'n vader heeft gekeken maar die kon niet duidelijk zien waar het nu uiteindelijk vandaan komt. Dus de boel zal waarschijnlijk gesloopt moeten worden want ja hoe kom je dr anders achter??? Kun je zoiets ook uit een verzekering halen? Baal als een stekker!!!!
Vraag een loodgieter naar een lek detector. Daarmee kunnen ze zien waar het lek ongeveer vandaan komt. Succes hopelijk is het makkelijk te verhelpen.
We weten het denk ik al. Dr zitten boven de wc 2 oude leidingen daar drupt water uit. Zijn dus toen bij verbouwing niet goed afgetapt weet niet of ik dat zo goed zeg. Dit alles is toen gedaan door een bedrijf. Maar ja nu de vraag nog waar kont die leiding precies vandaan want kwam tot obdekking dat de muur in de kast naast de douche ook begint door te lekken. Muur brokkelt af zeg maar