Sinds kort trots bezitster van de Samsung Galaxy s 3 (cream white) En man man man wat ben ik verliefd op mn telefoon!!!!! Zeker na die S1 die alleen nog maar kon vast lopen! Deze is zo snel en zoooooo mooi (sorry hoor, zit nog op een roze samsung wolk hihi) Maja hijs duur (ik heb m gekregen anders kon ik m echt niet betalen) Maar je hebt altijd nog Marktplaats enzo (wel goed uitkijken) en al sites die ze stukke goedkoper of een klone die net zo goed werkt aanbieden! (bijv Tinydeal.com) Mn zusje heeft de Samsung Galaxy Gio Ook een mooi snel toestelletje en geen enkele problemen mee (ook niet met de batterij wat hier eerder genoemd werdt) suc6!
Vanaf morgen ben ik de blij bezitster van de Sony Experia U https://www.studentmobiel.nl/system/product_images/images/13847/large/sony_xperia_u_fr2.jpg toevallig vandaag mijn abbo moeten verlengen. 42 euro per maand voor 1 jaar, 75 bel/sms min, 1000mb
Ik weet het. Morgen ga ik er mee naar de Vodafone winkel. Want hij werkt ook niet 100%. Terwijl ik hem nog maar 8 weken heb.
Ik zie dat veel van jullie een iphone hebben . Op dit moment kan ik die helaas niet aanschaffen, ik zoek daarom een andere die wat goedkoper is en mijn zwemmende telefoon kan vervangen . Ik heb al wat gegoogeld over die samsungs die opgenoemd zijn, maar ik heb nog geen keuze gemaakt
een htc... Maar wat ben ik blij als het febuari is, wat een onding, gelijk gedoe mee gehad met sd kaart, vast lopen, hele slechte accu.. en noem maar.. NOOIT meer...